2014年6月3日 星期二

20140516@大戶屋

我希望每個星期都抽到一晚,陪 2個囡落街食個飯,然後四圍行下,或者去 GAME CENTRE。不過物價高企,依家出街食一餐飯最少都要 $300 (APITA 自從裝修後,個FOOD COURT坐位細咗,人又多咗,連唯一一個平價之選都無埋),如果一個星期去一次,一個月原來都要花 $1200﹗8月開始小丸子都返幼稚園,PN 未有學劵,今年洗錢,真係要計清計楚﹗最近又睇暑期班,已經幫大頭妹報咗學校一個,又要 PLAN下 K2的興趣班,忽然覺得自己要洗好多錢﹗唔怪得我依家已經無咩買衫,都無錢剩﹗

呢日我地本身就係想去 APITA 啦﹗去到勁多人,我地計過,我地都等到 2張連枱先夠坐 (4大 2小),所以最後都係放棄咗﹗返去 AEON,一樣咁多人﹗HAPPY FRIDAY真係多啲人,可能又因為和民 CLOSED咗啦﹗間間都要等位﹗最近揀咗食大戶屋﹗


大頭妹的兒童餐﹗

個烏東有隻蛋,都幾好味,我都食咗少少﹗

另外點 2個 SET,吉列雞扒飯 + 烏東/ 麵 (冷/熱)

我地揀咗一個冷麵

同一個湯烏東

有得出街食,佢地好開心架﹗因為佢地都知出街食,之後就會去 GAME CENTRE﹗

我覺得佢地好乖,佢地都知每次只玩 2個 GAME,爸爸係度就可以玩多一個藍球 GAME,唔會扭計,所以我之前唱咗 $300代幣,玩到依家都未玩完,不過都玩到最後一包啦﹗

百厭丸﹗

大家 LIKE咗我地個 PAGE未呀?﹗未 LIKE就快啲 LIKE啦﹗多謝支持﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...