2015年2月3日 星期二

東區綠色創意寫生藝墟@20150125


2015年 1月25日 (星期日)

星期日上完芭蕾舞班,再帶大頭妹同小丸子去東區綠色創意寫生藝墟,大頭妹之前學校派通告通知有呢個活動,我仲誤會以為是學校的活動,原來一場誤會,所以...都見唔到同學仔,仲以為比佢同其他同學仔玩下﹗




大頭妹自從上咗畫班之後,畫畫正常咗,起碼會有主題,我叫佢 "寫生",望下公園有咩,再畫下,佢都畫到草地同樹,仲有花﹗

小丸子話自己畫 dinosaur,點解女仔都會鍾意dinosaur架...

大頭妹完成啦﹗佢話一棵係樹,一棵係老樹,老樹就無樹葉,我問佢點解要畫無樹葉的,佢又真是指比我睇佢畫邊棵樹﹗

畫完之後,大會有一盤小花送比小朋友﹗(小丸子個樣好唔耐煩,因為佢趕住要去公園玩﹗)

大家 like 咗我地個 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...