2015年2月18日 星期三

試用PHILIPS AIR FRYER: 南乳雞翼 (附食譜)

 

之前參加咗 PHILIPS AIR FRYER 的試用,抽中咗部機就梗係要用多啲啦﹗之前 2次試用都係炸下薯條,今次一於試下炸雞翼先,阿旺最鍾意食雞翼架啦﹗難得我親自出馬,當時整工人姐姐唔識整的 【南乳雞翼】啦﹗以前我 bbq都會醃,個個食完都話好味道架﹗


材料:
雞翼 2磅

醃料: 
南乳 1磚
老抽 1湯匙
豉油 1湯匙
糖 半湯匙
酒 半湯匙
麻油 少少
胡椒粉 少少 


雞翼最好就醃一晚啦﹗其實我通常都係前一晚食完飯,工人姐姐洗碗時,我就去醃定聽日的餸,咁做係最 "穩陣",我唔知點解我工人姐姐煮咗 2年飯,好多時都仲係好 "撞手神",明明今次煮得幾好食,下次又好難食﹗

今次的雞翼都幾大隻,一 ROUND 只炸到 8隻,但其實得阿旺食 (加工人姐姐同 2個囡),所以都夠架啦﹗

焗完第一次 10分鐘。

反轉再焗 10分鐘。

20分鐘就食得啦﹗而且都算是皮脆內嫩﹗多出嚟嘅油,仲隔返晒係個炸籃的外面底部,食得健康啲先最重要﹗

如果大家想知多啲產品的資料,可以到以下 Philips 的網址睇睇﹗

1 則留言:

  1. 你覺得好唔好用呀?我都諗緊入唔入手好呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...