2015年2月10日 星期二

翔龍拉麵小籠包@20150130



2015年 1月 30日 (星期五)

是日 HAPPY FRIDAY﹗之前大頭妹派成績表,老師讚佢表現好,應承大頭妹帶佢去玩下﹗等大頭妹學完畫畫,就去 "夢之島" 玩,再出街食晚飯﹗

今次唔去 FOOD COURT,去翔龍拉麵小籠包,好似無之前咁多人,其實食物水準都OK,不過服務水準...好似差咗...因為同工人姐姐一齊去,睇下 MENU 有咩無豬,呢條問題我成日都問,中國人餐廳,叫個嫩雞煨麵都話個湯有用豬骨去煲,翔龍個侍應竟然答我全部都無豬﹗我真係返問佢...小籠包都無豬?﹗佢仲好似覺得我玩野,我再講工人姐姐係印尼人唔食得豬,所以要問清楚﹗不過我估佢都唔會清楚,我再問佢牛肉麵有冇豬,佢答我無,我就點咗牛肉麵﹗另外再叫咗上海粗炒﹑翔龍炒飯﹑醉雞﹑鍋貼﹗


阿旺提我提佢...下次唔好叫醉雞...

叫比工人姐姐的牛肉麵﹗

鍋貼都OK好味﹗

翔龍炒飯...平時大頭妹好鍾意,今日見佢唔食...摸下佢...好似發燒...去一去 GAME CENTRE...有冇咁快見效呀?﹗

上海粗炒都好好味﹗

小丸子好愛上海粗炒,一個人食咗半碟 (即 3碗仔)﹗

睇佢個樣幾 "陶醉"﹗
唉...成日唔想 2個囡 "悶" 係屋企,一時大意...唔記得依家係流感高風期,去到夢之島已經覺得奇怪點解咁少人,相信好多家長依家都好小心,少咗帶小朋友去 GAME CENTRE,結果...真是唔知咁岩得岩橋...大頭妹玩完到食晚飯...都無 1個鐘,就開始發燒啦﹗媽媽們都真是要小心啲﹗呢排真是要忍下...唔好帶小朋友去 GAME CENTRE﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...