2015年11月20日 星期五

拍拖 14週年【Pokka Cafe】@20151117

2015年 11月17日 (星期二)

今年的拍拖週年撞正工人姐姐一星期前辭職,我地無得 2人世界啦﹗仲要有個無良心的人,完完全全忘記咗今日是拍拖週年,全日無聯絡,到放工問佢食咩,佢答我平平地食美心快餐好唔好 (忙到連 FACEBOOK 都無上過?我 POST晒相架喎﹗我覺得公司要比個好員工獎佢囉﹗)?﹗幾年前佢話食 "波士頓" 都比我話,原來再過多幾年,只是可以食美心快餐﹗真是唔知再過幾年會點?﹗

最後阿旺話据扒,近近地去 POKKA CAFE﹗

我地點了一個美國西冷扒套餐,$278/位,加埋一大約 $300/位﹗

有三文魚牛油果沙律,啲三文魚切到細到都見唔到,我最初以為比錯咗蟹子沙律我地,UM..,其實味道都OK,不過最好改過個名,有誤導成份﹗

雜菌龍蝦湯,味道都唔錯,最少夠熱﹗

大頭妹最愛的牛油餐包﹗

美國西冷扒份量都算大份﹗

阿旺好滿意,話叫 5成就是 5成﹗

最後仲有個甜品﹗曲奇雪糕加豆腐布丁﹗

當然唔少得咖啡啦﹗

大頭妹同小丸子就食肉醬意粉﹗

大頭姨姨的海鮮意粉﹗

應該都幾好味﹗大頭妹自己食咗 2碗仔﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...