2015年11月26日 星期四

產品試用: 雞仔嘜 TECHWOOL 系列


多謝雞仔嘜的厚愛,每年差不多天氣轉冷,就會收到雞仔嘜公關送來的保暖內衣﹗由【心膚吸】到【心膚吸 INFRA】遠紅外線保暖內衣,到今年的 TECHWOOL 系列﹗

 


今年 TECHWOOL 系列最特別的地方應該就是外型啦﹗用上運動型貼身彈性剪裁,望落一啲都唔似內衣,加上加強吸濕排汗的功能,冬天著來做運動都可以﹗

我揀了黑色拉鍊的比阿旺 (另有灰色)
睇下阿旺的示範,真是就咁著出街都唔會有問題﹗

阿旺穿的是 M 碼﹗


我自己就揀咗件紫色圓領比自己﹗
估唔到依家內衣的 CUTTING 都咁講究,阿旺話著得我 "好似" 好好身材﹗
因為用上 18.5微米的超細美麗諾羊毛,所以非常薄身,而且不會刺激皮膚
雖然薄但都好保暧,呢幾日天氣未凍,我試身時影幾張相都即時成個人熱晒

TECHWOOL 另一個最大的好處是可以機洗,仲防臭同防飳
我地呢啲有 2個小朋友的家庭,雖然有工人姐姐 (最近走咗),下下要手洗,始終唔方便。
如果要拎出洗衣店洗,洗多幾次就已經買多件,所以可以機洗,真是方便好多


(產品由雞仔嘜提供

關於雞仔嘜 - 最好的.給家人
雞仔嘜是為每個人打造貼心內衣的香港品牌。 雞仔嘜以待家人的心,去對待每位顧客,承諾用卓越的品質、舒適的穿著感,及以簡約的設計,令每個人感受到如同擁抱般的溫暖親切感。
雞仔嘜1953年創辦,品牌以豐衣足食的願景,並本著點點關懷與創意,由創辦至今開發出不同的産品,由防縮、防蛀的輕暖羊毛內衣,到排汗與保暖兼備的「心膚吸」智能保暖內衣。儘管品牌形象亦不斷革新,雞仔嘜始終貫徹精細優良的工藝及質量始終不變,是家庭成員及摯友親朋互相傳達溫馨愛意的工具。
幾經革新兌變的雞仔嘜,屢獲殊榮,2012年,中華廠商會選爲「香港名牌十年成就」獎;2009-2013年,連續5年獲選為「全港最多人選購的保暖內衣」,産品與品牌備受肯定。現時,雞仔嘜分店遍佈全港,合共26間門市及以19個百貨專櫃。







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...