2015年11月4日 星期三

大頭妹學校旅行【大棠有機生態園】@20151023


2015年 10月 23日 (星期五)

秋高氣爽的確是郊遊的好季節,前一陣子大頭妹學校秋季旅行,去了大棠有機生態園,我地自己都是第一次去,我覺得地方唔錯,當然要介紹比大家啦﹗

首先大棠荔枝山莊有好多不同的植物/ 生果,比小朋友認識一下,例如: 木瓜﹑香蕉﹑楊桃,平時可能食就食得多,但我估好多小朋友都唔知生果係邊度嚟,細小小的小朋友,可能會答你係超市嚟。又有不同的小動物,可以近距離接觸,例如: 羊﹑豬﹑牛﹑孔雀。另外都有兒童遊玩設施 (有些是另外收費的),小朋友仲可以騎馬﹗而且佢有一個好大的餐廳,唔洗自己帶食物,都是一個好大的好處,真是可以玩足一日﹗哈哈﹗一次過滿足我好多個願望﹗難怪單單我地去個日,就已經有 4間幼稚園一齊去旅行啦﹗唯一美中不足是...洗手間衛生欠佳...

我地 8:30 係中環 3號碼頭集合,9:00上車,都要 10:00鬆先到,市區入去真是要預大約個半鐘 (如果坐公共交通工具的話)。

去到當然要係門口影返張到些一遊相啦﹗

導遊姐姐先帶我地行一個圈﹗一入去已經見到好多唔同的生果﹗

有木瓜﹗

都是木瓜,不過唔知有冇分別,呢棵是大樹﹗

大樹菠蘿﹗

楊桃﹗

香蕉﹗

依家小朋友...咩都驚得一餐,叫佢企埋香蕉旁邊影相,大頭妹都話驚,我話香蕉都驚?﹗佢話佢見到有蚊喎﹗

除咗生果,仲有好多唔同動物﹗

有牛...佢負責拉車架,不過我地唔坐啦,好似好殘忍咁﹗不過我成日都話,我都食肉就已經是殘忍啦﹗

就是呢架車啦﹗一次可以坐 6個人﹗

另外都有小朋友的遊樂設施,好似呢架車仔就好受小朋友歡迎啦﹗

仲有個小公園。

再行前啲就會有一個小動物區啦﹗

仲有比較少見的白孔雀﹗之前大頭妹一直話想睇,因為佢跳孔雀舞,就是白孔雀﹗

呢隻 emu...類似細 size的鴕鳥﹗

有好多羊,可以餵佢地﹗

園的中間有個好大的水池﹗


行完一個圈就去大草地玩集體遊戲﹗

 玩完就食 lunch啦﹗

山莊風味餐 (7餸1湯) $1080/ 10位,包括健康滋潤例湯、白灼生蝦﹑山莊白切雞、粟米斑塊、生炒咕嚕肉、有機菇扒時蔬、香蔥滑豆腐、山莊有機蔬菜﹗水準不錯喔,不是什麼貴價材料,不過都好新鮮,好有鄉村風味﹗

健康滋潤例湯

山莊白切雞

白灼生蝦

粟米斑塊

生炒咕嚕肉

有機菇扒時蔬,職員話菇同菜都是新鮮摘架,真是特別脆同甜架﹗

香蔥滑豆腐

食飽飽就是自由時間啦﹗我地四圍行下﹗

佢地有大棠騎術學校,小朋友可以試下騎馬,不過膽小的大頭妹就唔肯試囉﹗



咁影下相就算啦﹗



出返去草地玩 bubbles 算啦﹗


要打發時間,都玩下 "賽車" 啦﹗

其實...爸爸推的時間,好似仲多過大頭妹自己踩的時間﹗真是辛苦晒爸爸啦﹗

玩完去食雪糕休息一下﹗


園內地圖
 


開放時間 | Opening Times
9:00am-6:00pm
活動項目時間 | Activity Opening Times:
10:00am-5:30pm

騎馬時間 | Pony Ride Times:
10:00am-12:00pm / 2:00pm-5:30pm
(星期一休息,假期除外)
Closed Mondays (except public holidays)


假日活動套票 | Activity Package  — $100 / 位 each 套票包括:入場費 (生態園)、自選以下活動四格
Includes single park entry + 4 activity ticket vouchers.
Ticket vouchers redeemable towards the following activities:

  • 沙圈騎馬一圈(2格) Pony Ride (2 tickets)
  • 牛牛車遊山莊一圈 Bullock Cart Ride
  • 永不落空撈魚樂 Net Fishing
  • 甘荀一杯 Horse Feeding Food, x1 cup of carrots
  • 魚糧一包 Fish Feeding Food, x1 bag
  • 兒童遊戲車(2格)  (2 tickets)
  • 有機蔬菜一包 Organic Vegetable
  • 有機芽菜一包 Organic Beansprouts
  • 有機杏鮑菇一包 Organic King Oyster Mushroom
  • 有機鮮冬菇一包 Organic Shiitake Mushroom
  • 有機製成品一瓶 Organic Product
  • 節日活動 Festival Activity
    (換購1-4格票不定,換完即止 While Stock Lasts)
元朗 - 大棠交通: 
1. 西鐵「朗屏」站B出口,轉乘 K66 接駁巴士到大棠山道路口下車,再沿小路步行約15分鐘。
2. 千色廣場,轉乘搭 <元朗至大棠> 紅色專線小巴,再沿小路步行約15分鐘便可到達。
詳細交通資料: http://ttlv.hk/map/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...