2015年11月5日 星期四

迪士尼 Halloween @20151021


2015年 10月 21日 (星期三)

今日是重陽節,見今日雖然是公眾假期,但銀卡都入得,所以就約下朋友一齊入迪士尼玩返轉,兼影下 Halloween 的 佈置啦﹗﹗﹗不過我地好水皮,一隻 Halloween 打扮的迪士尼朋友都影唔到﹗﹗﹗只是見到 Mickey 同 Minnie 咋﹗連 Goofy﹑Donald 同 Daisy 都見唔到﹗

其實...本來小丸子都著咗 Elsa 公主衫,可惜...太窄...
之後佢自己揀咗呢條紫色裙,佢話係佢嘅公主裙喎﹗

一入園首先食個 brunch 先﹗第一次去飲茶,同埋國皇一家飲﹗麻煩國皇一家排隊等位啦﹗

見到好朋友就好開心﹗

食物質素都ok,都叫美心集團,不過當然價錢比平常貴間唔中一次都ok啦﹗其實唔多點心有米奇圖案,我估要酒店個邊個間 (價錢再貴啲),先有多啲米奇點心﹗

 點比小朋友的蝦腸﹗

仲有叉燒包,都幾大個﹗

呢個就真是唔抵食...基本上係得呢塊牛仔骨見得人,下面是牛仔肉碎...同洋蔥﹗

呢個鳳爪反而有驚喜,因為墊底嘅係 "柚皮"﹗

又是點比小朋友的炒飯﹗


我話可唔可以點啲有米奇的點心?﹗起碼我影完相都有分別吖﹗
所以點咗以下呢 2樣﹗

奶黃包﹗

芒果布丁,好奇怪...我 2個囡...係唔食迪士尼入面的芒果布丁﹗
我食咗 1粒...好甜,無咩芒果味﹗

食個米奇包...洗唔洗咁開心呀﹗

之後我地就去買 "機動" 啦﹗ Mancent 提議玩 "跳傘",大頭妹即刻話 "我唔玩個啲game架"﹗哈哈...結果...大頭妹同 Marcus 玩彈弓狗﹗小丸子同 Mancent 就玩跳傘﹗

仲未識死的小丸子﹗

爸爸個樣做咩事呢?﹗

玩到 3:00,國皇一家就走啦﹗我地又匯合大頭妹的舊同學一齊玩﹗雖然轉咗校,不過我都想比佢知道,想見朋友的時候,都仲是可以見嘅﹗

哈哈...難得 2人世界﹗

大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...