2015年11月3日 星期二

蛇王芬@20151026


曾幾何時...阿旺平日放假都會過來中環陪我吃午餐...直至...兩個囡的出現,佢開始陪囡食通粉,無再陪我,仲要同我講有個肯陪囡的爸爸,其實好難得 (唓﹗好巴閉﹗)。又直至兩個囡轉校,佢無囡陪,又陪返我啦!唉!雖然只是後備,都好過無啦!

難得陪我食晏,我問佢食好啲好不好,我地去了我陀大頭小丸做產檢時成日去的蛇王芬!

生炒糯米飯 $130,自己一個一定食唔晒!

蛇羹要$110/細碗,其實都真是幾貴!

燉湯$88,感覺又唔貴喎,因為平時去買湯包都$50-60啦!依家有齊湯料,其實如果是我自己一個,飲一碗都飽晒!我這碗是玉竹椰子燉雞,真是好濃好好味呢!


Openrice:http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E4%B8%AD%E7%92%B0-%E8%9B%87%E7%8E%8B%E8%8A%AC/3066?s=3
地址: 中環閣麟街30號地舖
電話: 2543 1032





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...