2015年11月4日 星期三

大頭妹升小大作戰-第三回



今次是最後一間面試啦!點解報4間考3間?因為我地轉咗去我地報名的其中一間的幼稚園部,所以個間可以唔洗interview,只要交成績表同Portfolio 就可以了。

一早上完phonics,返屋企食少少野,就換衫出發啦!


1:45面試,要早15分鐘到,我地早咗半個鐘!學校好準時,1:45入場,大約見15分鐘就出返嚟!

今次少有地,大頭妹自己同我講入去面試做咗咩﹗佢話有自我介紹,砌圖,睇圖書,唔洗寫字﹗仲話自己睇個本圖書叫 "不分享",奇怪啦?﹗佢識 "不分享" 呢幾隻字咩?﹗佢中文文肓嚟架喎﹗﹗﹗(呀﹗我唔應該係 blog 咁話佢,一陣比老師見到就幣啦﹗)

考完試獎佢食華星通粉做下午茶!

哈哈,呢個彩蛋大菜糕是我自己食嘅!

Lam咗一下比返我!

華星的通粉真是特別好味!

炒蛋同多士都係特別好味!

呢間11月中就知結果!即是下個星期﹗11月真是好刺激的一個月﹗


11月中就知結果啦!
大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...