2016年1月7日 星期四

大頭小丸學英文之【寰宇家庭 迪士尼美語世界 】



聖誕節假期,因為新工人姐姐仲未到,大頭妹同小丸子要去爺爺嫲嫲屋企渡假,我叫大頭妹自己執行李,有咩想帶的公仔﹑玩貝﹑練習就自己揀啦﹗哈哈,是呀﹗假期都要日日做數學同練中文寫字,假期都唔可以懶,如果唔係放完假返學就出事,佢問我可唔可以帶埋『迪士尼美語世界』 DVD 去爺爺嫲嫲屋企睇,當然可以啦,英文練習就交比『迪士尼美語世界』啦 ﹗

去到爺爺嫲嫲屋企即刻叫爸爸播『迪士尼美語世界』 DVD,哈哈...佢要睇下開唔開到﹗之後仲話要教爺爺嫲嫲英文,大頭妹真是好認真每個字讀比爺爺嫲嫲聽。小丸子仲細,未係好識認字,不過佢首首歌都識唱,氹到爺爺嫲嫲好開心。老人家眼中,識英文就是好叻嘛﹗

哈哈...唔知聖誕節假期之後,爺爺奶奶會唔會識唱『迪士尼美語世界』 DVD入面的歌呢?﹗


上篇 BLOG都有講過,我自己唔抗拒比小朋友睇卡通,小朋友一邊睇住卡通/ 聽住 CD學英文,一邊聽歌、唱歌,一邊記住英語的聲音,會有效過我地細個靠 "死記死背" 來得輕鬆只要接觸得多,學英文都可以好似學廣東話一樣,語境是好重要﹗

由佢地細細個開始,只要我有時候都會陪佢地一齊睇,我本身是 SET 每日睇 1個鐘,即是一隻碟的時間,然後同佢地邊唱邊玩,其實都是一個好好的親子時間﹗唔好以為只要是卡通小朋友就一定鍾意,其實最初的時間,反而是因為我會陪大頭妹一齊睇,又會同佢一齊唱一齊玩,佢先慢慢愛上,小朋友最開心始終是有爸爸媽媽陪伴。尤其是唱到個啲有動作,好似抱高抱低呀,做運動呀,就會同大頭妹一齊跟著做,我自己又當做下動運,咁樣真是名副其實的快樂學習啊﹗

哈哈哈...睇下大頭妹個表情,Hey! Mr. Strongman 首歌入面個 Strongman 就是呢個表情﹗次次聽呢首歌,2個就會捉住爸爸,叫爸爸抱起佢地扮 Strongman﹗哈哈﹗唱到呢啲歌,就要靠爸爸啦﹗

今日我就負責坐定定唱的歌啦﹗平時我成日同佢地一齊聽一齊做運動架﹗


我抽下生字問大頭妹,真是全部識晒喎﹗最估唔到是連小丸子都識咗好多生字, 因為『迪士尼美語世界』的歌集入面有一啲同 DVD 入面配合的生字圖片,小丸子開始認到好多生字,雖然可能是認個圖,不過唔緊要,慢慢睇慢慢學,一邊睇 DVD 的同時都可以陪養一下睇書的習慣﹗

寰宇家庭迪士尼美語世界 】依家仲有得登記免費索取教材體驗版,有小朋友想試試的,唔好錯過啦:  www.worldfamily.com.hk/fb/happy100

寰宇家庭 迪士尼美語世界
官方網站 :http://www.worldfamily.com.hk
facebook: https://www.facebook.com/worldfamilyhk





2 則留言:

  1. 不知不覺輕輕鬆鬆咁學到英文,唔錯呢!(っ´▽`)♥

    回覆刪除
  2. 你好,我有一套二手迪士尼美語世界,但吾知點分咩顏色是BB聽,一歲,兩歲等嘅分別,可吾可以教下我,謝謝。我email wmw0821@yahoo.com.hk

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...