2016年1月20日 星期三

升小講座@Chris Sir Workshop

最近去聽咗個升小講座,覺得內容都幾有用,所以都想分享一下﹗

不過由於個講座是免費嘅,都希望如果大家睇完之後想報 (我都唔知仲有冇架?﹗),就自己留意 Chris Sir Workshop的 Facebook group,盡量唔好 PM Chris Sir 問免費講座,我唔想我講一講之後,加重 Chris Sir 的 workload...而且仲要是免費的。

其實今次的講座分開 2 parts,第 1 part是講升小的適應,我其實是想聽呢 part,因為都要為大頭妹升小一預備,大頭妹好好彩,佢班主任好好﹑好盡責,開學幾個月來都有同我講下大頭妹的問題,升小要點預備,所以都知上小學會好唔同,今次就正正式式聽個升小講座,睇下可以點樣預備得好啲﹗

1. 幼稚園 vs 小學的分別

校園的大小 
幼稚園一般可以是 10 - 15 個班房。
小學一級 4班就已經 24個班房,加上操場﹑禮堂﹑音樂室﹑特別室,小朋友去到新環境,要一段時間適應。

上課時間
幼稚園一般是 20-30分鐘內一堂。小學是 30 -40分鐘。
規矩 - 小學要更守規矩,尤其對讀開 happy school 的幼稚園生來講。
自己食午餐 - 30分鐘內比較理想。(哈哈...食得耐的小朋友,即是大頭妹...要訓練啦﹗)
上洗手間 - 要自己清潔,女孩子要自己清潔廁所板,所以要依家開始 train,要識自己開關門。(oh...我真是無諗過呢個問題,其實大頭妹已經識自己清潔大小便,但平時出去去洗手間都是我先清潔廁所板,我估好多媽媽都是,覺得污穢唔比小朋友自己做,但是上小學都是要自己做啦,咁真是要教定佢地點清潔。)
科目:中/英/數/常/體/音/宗教/電腦/普通話。(數一數原來有 9科,一科一樣功課都 9樣,好驚嚇﹗)

小學抄手冊 (唔好比小朋友知上網有手冊)

默書/測驗/考試


2.升小的預備
提升能力  (可開始做升小一的練習,由淺入深,到時會比較易適應)
責任感 - 自己執書包﹑做功課 (oh...大頭妹對執書包有難度,成日執咗都唔知放係邊)
 
自理能力 
專注能力 - 30-40分鐘一堂 (大頭妹應該無問題)
理解能力 - 睇題目 (中文是大頭妹的弱項)
守規則 - 坐定﹑唔可以傾計 (依家幼稚園都要,大頭妹都用咗少少時間適應)
書寫能力 - 8-10樣功課,要適時間控制 e.g.15分鐘/ 30分鐘 (大頭妹班主任都有講過,佢話大頭妹未必係慢,但就無時間觀念,所以其實我依家同大頭妹做功課都有計時,原來真是唔係誇張,有啲小朋友真是有呢個需要)
社交能力 - 要適新朋友

3. 學術上的預備
中文
句式/ 重組句子/閱讀理解/改寫句子/標點
默書 - 背默/讀默
查字典

英文
閱讀理解/ 文法/ 作文
默書 - 句子
串字能力 - 可以試下一日串3個字,積少成多 e.g. 星期/ 月份/ 顏色/ 動物

數學
20以內數數/ 20以內加減數/ 圖形

常識
因為詞語比較深,所以要備課。


最入第 2 part,其實是戲肉 - 叩門﹗

要留意學校的要求,有啲學校要求 1-1-1,即自行,甲部1,乙部1都是揀同一間學校。
父母舊生/ 兄姊畢業生
人脈
宗教

5月下旬睇叩門資料 e.g. 叩門日期,面試時間,表格
6月4日後未有叩門資料可自行寄信 (台頭要比校長)

Portfolio 5-6頁

結果好唔好都要註冊 
叩到門可到舊校攞註冊證,再到新校註冊
就算原先有私/直 offer都可以叩門,要先打比私/直學校,再打比教育局

叩門面試重點: 
唔好講其他學校唔好
A-Z
Colours
Animals
填充題 
20以內加減數
生活常識/ 家庭
要有禮貌﹑守規則
叩門位不多於 10%的學位,可自行考慮機會率。如叩門失敗,仍可考慮小二插班,但學術一定要好。

最後,祝來年升小一的小朋友,都有好 offer﹗

 
大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗









沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...