2016年1月27日 星期三

帶你遊【太古城誠品】


最近太古城又多一個小朋友的好去處,就是太古城誠品啦﹗老實說...仍然唔捨得間永安百貨,不過又的確好似是誠品更加適合太古城,本來太古就已經有 AEON 同 APITA,多一間永安百貨,又好似唔大作用,依家有間大大書店,又就真是幾開心﹗得閒就帶小朋友去睇下書玩下﹗

話得係小朋友好去處,首先就講下佢地的兒童館啦﹗面積好似同銅鑼灣差不多,不過仲多咗一個玩玩具的 AREA﹗
就是呢度啦﹗有木制玩具火車玩﹗每次放學帶大頭妹小丸子去,都有好多小朋友一齊玩﹗

去得誠品,當然唔可以齋玩啦﹗都要睇下書,比大頭妹試下開始睇 CHAPTER BOOK,佢都OK可以自己睇半個鐘,我真是行開咗半個鐘 (中間有 "裝" 下佢啦﹗),返去佢仲係同一個 POST﹗中間小丸子話要去洗手間,我叫佢同我一齊去,佢話佢會自己企係度睇,唔會走咗去,佢有腦仔喎﹗哈哈...但我當然唔會漏低佢啦﹗

之後見到有位叫佢坐低睇﹗

仲有一個做手作的 AREA﹗

啲精品都幾吸引﹗我好想買呢 SET 印台﹗

文具﹗


仲有之前暑假已經好受歡迎的音樂盒﹗

書...就一定唔會少啦﹗

仲有台灣特產﹗

估唔到連生活百貨都有﹗

仲有新界 "有機" 蔬菜,同一啲日本空運生果,我見都好受師奶歡迎﹗

哈哈﹗不過因為新開,我聽啲同學媽咪講,星期六日都幾多人架﹗大家要留意啦﹗

位置: 太古城中心 G/F, 074 & 1/F, 144
電話: (852) 3419 1188 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...