2014年9月16日 星期二

ULA Endless Care 晴雨傘



之前都有留意到,原來地鐡站的自動販賣機連雨傘都有得賣,而且經常缺貨,靚色長期都無貨﹗剛剛上個星期天氣好反常,成日出大太陽,又落大雨,我就收到 ULA Endless Care 晴雨傘啦﹗可以即時試用一下﹗﹗﹗

講個秘密比大家知,其實阿旺好鍾意買雨傘,我都唔知點解,佢之前買過 2把比我,一把是自動雨傘,一按個制就會自己彈開,開遮的時候的確方便,不過收遮就要好大力,唔係太岩女士用,而且好鬼重﹗我反映過之後,佢又買過一把 3骨遮比我,輕就係輕,不過開關都麻煩,而且好易反,太大風的時候我都唔擔開﹗

今次收到的 ULA ENDLESS CARE晴雨傘就可以解決晒以上問題啦﹗

首先佢超輕身,而且好大把, 直徑達到99公分,都只是重180g。每日放係手袋都唔覺重,而且大大把,帶大頭妹返學時落雨都夠晒遮 2個人﹗佢用的布料好輕身,而且用上納米鍍膜,防水跣水力強,我試過基本上用完,直接放返入佢個外套,已經可以即時放入手袋,唔怕整濕個手袋﹗另外,佢用上極強防颱風傘骨﹗我先幾日好大風時試過,真是好穩陣﹗

 

叫得晴雨傘,佢可以防 90%UV,隔絕紫外線,我最近做 LASER 美白,有時出去食 LUNCH/ 去銀行,都一定帶住佢,唔係 $1000幾一次打完 LASER,轉個頭曬一曬出晒黑斑就真是慘過白做啦﹗
 
多功能手帶,可以掛係手袋/ 背包,就算好似我咁失暈,都唔怕成日唔見雨傘啦﹗

防割手保護,就算比小朋友自己開遮關遮都唔怕會整親手﹗

 最特別是佢地有 180日保修服務﹗睇下佢地的服務保證: ULA 以製作更完美的雨傘為宗旨, 我們對客戶的意見和投訴是非常重視的。我們提供180日保修服務, 當閣下的雨傘出現問題時, 您可致電2785 2852 或到我們網頁進行登記, 客戶需提供購買當天八達通卡號碼,日期和購買地點。我們將於3個工作日內通過電話進行確認並核實。保修時間大約需時三星期。


 
銷售點地址:
觀塘港鐵站D出口
九龍灣港鐵站B出口
九龍塘港鐵站往東鐵線車站通道 (閘內)
佐敦港鐵站AB出口
旺角港鐵站D出口
尖沙咀港鐵站D出口
荃灣港鐵站C出口
太古港鐵站C出口
鰂魚涌港鐵站B出口
銅鑼灣港鐵站B出口
沙田港鐵站A出口
火炭港鐵站CD出口 (閘內)


 更多資料可到: 


1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...