2016年5月24日 星期二

小丸子生日飯【君頤上海小廚】@20160417

2016年 4月17日 (星期日)

下午同小丸子玩完摩天輪,夜晚就出街食,我地呢悶人,都係冇新意,又食返太古城間上海菜【君頤上海小廚】,小丸子鍾意食佢地既銀絲卷﹗今次多啲人,可以叫多啲野食,不過 weekend 就無晚市套餐,要散叫。5大 2小,叫咗蒸炸銀絲卷各1﹑醉雞﹑上海粗炒﹑沙鍋什錦﹑賽螃蟹﹑獅子頭﹑炒鱔糊﹑鍋貼﹑小籠包,食到好飽,返屋企仲要食榴槤,呢餐一定超標﹗

上次嚟既時候,小丸子自己舉手叫『銀絲卷』,今次一定叫比佢食啦﹗

仲叫埋『炸銀絲卷』試下﹗

『上海粗炒』每次嚟都必食﹗

『醉雞』...呀...同上次叫既基本一樣....

『沙鍋什錦』味道都唔錯,反正叫沙鍋雲吞雞,次次都無人食雞,呢個就化算啲﹗

阿旺鍾意食『賽螃蟹』,其實我覺得唔抵,炒蛋白收我 $8x﹗

『獅子頭』都唔錯,影唔到啲肉丸,呢度味道都幾正宗﹗

『鍋貼』是必吃,好好味,好多肉汁﹗

『小籠包』都好味,不過我鍾意鍋貼多啲﹗

『炒鱔糊』又是阿旺鍾意食,不過呢度都炒得幾好味﹗

最後返到屋企仲食榴槤﹗

不過上海菜館的特色是『服務』,等位就叫我地落定 order,結果一有枱,枱上面已經放咗2-3樣食物,我仲以為係人地,原來真是我地,雖然食物都仲係好熱,但係唔係真係要咁趕呢?﹗好似怪怪地咁﹗

大家 like咗我地 facebook page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...