2016年5月21日 星期六

靚媽日記@April 2016


都咁多年,我大概都明白,自己無恆心,個個星期都可以 KEEP住影相出 POST,尤其...其實我好多時都肉肉酸酸就返工,WEEKEND湊女上興趣班個樣,仲仲仲恐怖﹗我覺得我自己應該要改變一下自己覺得做媽媽之後唔洗著咁靚的諗法﹗其實我未做媽媽之前,係好少著褲,通常著裙多,係依家習慣,著褲就真是好方便,上身求其配件 TOP 就出得門口,希望依家 2個囡都大少少,我又可以再扮靚,第一樣想做是留返長頭髮﹗生完大頭妹之後,就未試過長頭髮啦﹗


Top & Dress: Zara 

諗住買件袖長少少的 TOP 遮手臂,點知唔知係唔係件衫啲料比較厚,著完好似好 "大隻"?﹗
TOP & BOTTOM: LOWRYS FARM

今日個妝清清地,我好似都係襯淺色少少的唇膏。
LIP: GUCCI LIP LACQUER 100

哈哈...側晒身...叉晒腰,有冇令我 "睇落" 瘦咗?﹗
TOP: LASSIE PASSE,BOTTOM: LOWRYS FARM 

嗱﹗同上上面個張係同一條褲,今次件衫薄身啲,著起又好似冇咁肥?﹗又可能因為今日著咗高跟鞋﹗

今日用 iope 星星唇膏,唔計星星效應,真心支唇膏本身都真是幾好用!

其實我真係好悶...又是白 TOP 加黑褲﹗
TOP: EARTH MUSIC,BOTTOM: LOWRYS FARM

呵呵呵!希望今次可以keep耐啲!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...