2016年5月19日 星期四

小丸子芭蕾舞表演【馬鞍山廣場】@20160501



2016年5月1日(星期日)

今日一拖一自己帶小丸子去馬鞍山廣場表演,芭蕾舞老師揀咗佢參加今次母親節芭蕾舞表演,今次無大頭妹份,因為老師之前已經揀咗大頭妹參加另外 2個芭蕾舞比賽,所以無時間再練習,我依家已經差不多成個週末都陪「公主」跳舞。佢地跳舞,我就行商場,行到就快破產了!

今次我叻呀﹗我終於成功將佢幾條毛紮成一個「標準」的芭蕾舞髮髻!

老師只要幫小丸子加返eye shadow就ok ,係屋企已經搽好胭脂同唇膏啦!

化完妝仲要求同我自拍,小丸子真是好有港女特質!

Post王!

真是唔知佢係邊度學?﹗佢次次都話係班主任教?﹗

預備上台啦!

都唔錯﹗不過唔知點解,人地跳 1下,佢就跳 3下?﹗其實應該是 1下定 3下?﹗真是一個迷﹗

到正式上台之前,估下佢做咩?﹗佢話要補妝囉﹗

多謝大家細心欣賞﹗


大家 like 咗我地的 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...