2016年5月19日 星期四

工人姐姐生日飯【Pizza Hut】@20160512



2016年 5月12日 (星期四)

今日工人姐姐生日,同佢出去食餐飯慶祝一下,之前見佢睇 pizza hut 的單張,估佢鍾意食 pizza 呱?﹗所以就揀咗 pizza hut 啦﹗

點了一個 2人套餐,再加一個小食拼盤,2個小朋友就各自一個兒童餐,最後加點咗 2個蛋糕,比 2位 5月之星﹗

意大利雜菜湯 x 2

肉醬意粉,味道唔錯喎﹗影漏咗個 pizza﹗

小食拼盤...味道一般般啦﹗不過是 2人套餐加 $48,所以都好抵食嘅﹗

有兒童餐食好開心啦﹗不過我覺得 "與廣告不乎" 囉﹗

人地啲日本餐廳的兒童餐,真是同 menu 張相一樣架嘛﹗﹗﹗今次我覺得我比 pizza hut 呃咗﹗

小丸子呢個仲差,個長通粉竟然勁硬﹗﹗﹗兒童餐的粉應該要軟身啲,都是好合理的期望啫,結果...係我食囉﹗

嗱﹗個 menu 上的又是好靚架﹗﹗﹗


家姐的心太軟﹗

工人姐姐揀咗 cheese cake﹗

最後祝工人姐姐身體健康﹑開開心心﹗

大家 like 咗我地個 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


1 則留言:

  1. u treat the domestic helper as the family, :) good employer

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...