2017年6月24日 星期六

大頭小丸走出溫室之【露營初體驗】



嗱嗱嗱﹗我自首先,其實我本人都是第一次去露營﹗今次有朋友問有冇興趣去露營,地點係市區,真是一星入門版中的入門版,地點是【西九龍苗圃公園】,同 ICC/ ELEMENT只有 10-15分鐘的距離,完全是進可攻退可守,所以就即刻報名參加﹗活動是由『綠腳丫』主辦,費用每人 $200,要自己帶帳篷﹑食物﹑水,不過就有一個煮食區有電力提供,大會亦會提供不同的集體活動﹗

點解會想去露營呢?﹗因為兩個女唔知點解比我養到好『港孩』?﹗我兩公婆明明好貼地,因為根本就無離地的本錢,偏偏佢兩個就好『驕身慣養』,去茶餐廳又話臭又嫌污穢,出去玩曬下又叫辛苦,所以成日都希望要段練一下佢兩個﹗

今次出乎我意料之外,大頭妹原來好玩得?﹗其實上次去海洋公園都留意到,佢比以前唔同咗好多,好樂於參加團體活動,而且會投入其中﹗小丸子可能年紀仲細,反而好多遊戲玩兩玩,怕輸就唔玩﹗

其實 12:00 就可以入營,我地慢吞吞,成 3:30先去到,就開始紮營啦﹗阿旺話佢去過露營喎,不過我諗都應該是 20年前的事,哈哈哈﹗

紮好個營就開始集體活動啦﹗望住 ICC 玩真是別有一番風味﹗

第一個遊戲是『ZOMBIE GAME』,導師拎住一個大波波去追小朋友,小朋友就要由一個安全區跑去另一個安全區,比波波接觸到,就會變彊屍,估唔到大頭妹竟然成為最後生還者,可能佢真是太怕死啦﹗我從未見過佢跑咁快,同咁靈活﹗﹗﹗

玩完第一個遊戲,可能太刺激啦﹗小丸子話唔玩第 2個遊戲啦﹗

爸爸同大頭妹繼續﹗

我就同小丸子周圍行下﹗

有單車租,不過小朋友單車就一早比人租晒,如果有多啲小朋友單車就好啦﹗

之後小丸子話返去帳篷食下午茶,我帶了蕃薯﹗

其實因為是公園入面,根本就有小食亭,所以基本上咩都唔帶,都唔洗擔心﹗一個合味道杯麵都是 $15,仲有魚蛋﹑燒賣﹑腸仔,都是 $12串﹗

仲有零食售賣機﹗

飲品售賣機都有,總之唔洗自己拎一大樽水啦﹗

我地晚餐食杯麵,不過我地自己帶咗,仲專登去買個旅行用電熱水壺﹗

食完晚餐小朋友就自己玩遊戲,我地媽媽咪就傾下計,我又估唔到,平時怕污穢怕得要死的大頭妹,竟然可以係草地走來走去玩﹗玩到差不多 11:00 都唔肯訓,話想繼續玩﹗跟住一班男仔玩警察遊戲,結果佢同小丸子兩個一訓底就訓咗﹗

去到第 2朝 5:15起床,呀﹗都無床,起身咋﹗不過因為天氣唔好,有少少雨,好厚雲,又凍,最後我無同佢地睇日出﹗

原本想早上租單車踩,點知越來越大雨,所以最後食完早餐,玩多個集體遊戲就走啦﹗
再見啦﹗希望下年再有機會再參加過啦﹗

大家 LIKE 咗我地個 Facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...