2017年6月14日 星期三

大頭小丸 Fashion Show

大家之前如果有睇開我 blog都知,其實我同阿旺都鍾意男仔多啲,不過係自己既,當然仔女都咁愛惜,亦無意再追個仔啦﹗依家 2個女大大下,完全感覺到,其實生女真是仲開心,無男仔咁難搞,又可以一齊扮靚靚﹗

由細到大,大頭妹都唔算貪靚,仲越大越唔貪靚,唔知點解,佢覺得貪靚係唔岩?﹗應該係幼稚園時,老師叫佢地冬天開 PARTY時唔好貪靚著公主裙,佢自己誤會咗,仲一直記住﹗小丸子就好貪靚,小丸子係每朝都陪我一齊化妝,佢知道晒啲化妝哈點用,邊樣用係咩位置,佢係清楚晒既﹗有時間中大頭妹會問個啲咩嚟,佢就會扮晒專家咁講解比家姐知。 不過佢個人就『呢呢啡啡』,都唔知點解佢會咁,買條靚裙比佢,佢都會攞嚟抹手﹗﹗﹗

全身連頭飾都是自己襯,星期六返興趣班,我諗佢最開心就是可以自己襯衫,基本攞咩衫比佢,佢都唔滿意,佢有自己的主意﹗不過佢基本上是一個粉紅控,所以襯出嚟通常都無咩問題,只是比較 『迷人 pink lady』少少﹗
Top: $128  Dress: 199  Shoe: $148 (Global Work)

大頭妹仍然係比咩佢著咩,佢最多話舒服唔舒服,要揀著的舒服既﹗
Top: $128 Dress: $148 (Global Work) Shoe: bibi 

呢條紗紗裙,小丸子睇中好耐,不過我唔肯買,要成 $200幾,仲要係紗,肯定佢好多著爛,後來見佢生日,佢揀來揀去又好堅決只要呢條裙,就買比佢啦﹗
Top: $158 Dress: $248 (Global Work)

咁睇﹗襯條白色紗裙又真是靚啲既﹗

件白色本身買比大頭妹,小丸子根本唔適合著白色,佢成日食野食到成身都係,又用嚟抹手,但佢就係都要白色個條,唔肯除返出嚟﹗
One Piece: 小: $248,大:$199  (Zara)

又要講句好耐無講過的『敗家萬歲』﹗﹗﹗

大家LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...