2017年6月1日 星期四

近況

有睇我 FACEBOOK 專頁的都應該知道,我公司搬咗,我再唔係中環 OL,我升咗呢做咗『山頂 OL』。在老闆家 HOME OFFICE,連帶包午餐,是最令人鼓舞的地方,以後再唔洗諗午餐食咩啦﹗不過返工放工的時間,就長咗好多﹗﹗﹗好多﹗﹗﹗好多﹗﹗﹗試過最高紀錄用了 2小時先返到屋企,朋友開玩笑話返大陸都返到﹗

依家仍然研究點樣放工最快可以落返中環,結論是睇彩數,我放 5:30,有時上到山頂都 6:00,等到車落山都 6:15-6:30,落到中環就 6:45-7:00,即是比之前遲咗成個鍾先放工,不過仍然早過好多要 OT 的人﹗唯有咁安慰下自己啦﹗有時好彩遇到大廈其他人,會車埋我落中環/ 金鐘,又有時等等下小巴,有 3-4個人就夾埋坐的士﹗

講返伙食,老闆個工人煮野食都唔錯,成日覺得點解佢可以煮到咁多野出嚟,明明 3日先去街市一次﹗

LAKSA

姐姐包的餃子真的不錯﹗

魚蛋粉﹗

炒麵同酒樓的一樣味道,仲有花生豬骨粥﹗

吞拿魚意粉,蘋果沙津﹗

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...