2017年6月5日 星期一

脊的疑惑


最近走去睇脊醫,其實都痛咗一段時間,比我一路拖一路拖,一直都的唔起心肝去睇。

話說之前同媽媽朋友講起,我每次要湊大頭小丸一日,我就一定要食必理痛,有時出去玩,仲會食定打底,我都知成日食必理痛唔好,但因為我湊完佢地一日,就會全身骨痛,有時仲會條頸扯住痛到頭痛,都無辦法。

之後朋友問我有冇睇過脊醫,我又真是無諗過,其實我成日周身骨痛,原來是同自己脊骨有關喎,我成日都以為湊女太辛苦咋﹗要知道小丸子成 40幾 50磅,間中有時出街玩玩下訓咗,都仲要抱架﹗

第一次見醫生會先檢查,再做「衝擊波」治療,做的時候會有少少淵淵地,代表肌肉繃緊啦!最後醫生會做「矯正」,呵呵呵,我之前一直以為脊醫好似一般 body massage,原來誤會晒!

醫生話我情況唔算差,又唔係好好啦!問我照唔照x-ray睇清楚啲,所以約了第二日到化驗所照x-ray,下星期再返去睇報告覆診。

唉...估唔到原來都真是幾麻麻地!本身頸是應該有個C curve既,我無咗都不特止,已經有少少向前傾,醫生話其實坐office的人好普偏,可能因為電腦位置唔好,成日伸前條頸去睇電腦!另外,就是玩手機啦!佢話依家越來越多年青人有頸部的問題!

再睇下條脊骨,都「咩咩地」,醫生話是因爲繞腳,所以一定要戒!


暫時做了 2次治療,第 1次做完時就去了露營,所以即時打回原形,第 2次做完之後,就真是有鬆啲既感覺,都要再繼續覆診,醫生話之後會再教一啲我可以係屋企做既改善做作,我學識咗再同大家分享!

依家2個女日日提我唔好再繞腳,唔係背脊就會攣啦!我又可以順便提下佢地要留意自己的坐姿!一舉兩得!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...