2017年11月23日 星期四

20171123@太空館「與星同源」



2017年11月24日 (星期四)
今日大頭妹考完試,放假一天,我都請咗假陪佢,其實學校的安排幾好,考一日放一日,所以考試週就是4日,佢考試前話頸痛,唔知係咪太緊張,本來今日帶佢去睇醫生,考完就話唔痛,哈哈,所以就可以盡情去玩啦!
雖然考完試,但一朝早仍然要補習,補完就出去同爸爸食lunch!去食爸爸平時lunch time常去的「德美」,尤於爸爸成日講到好正,我期望太高,今次食覺得都唔錯,又唔係超正,不過價錢都好合理,大部分的set都是約$100內!

食飽飽去太空館睇「與星同源」,成 20幾 30年未去過太空館,對上一次去係自己小學,唔記得幾年級﹗大頭妹最近迷上八大行星,成日叫我上網睇下邊個行星有 moon,邊個大邊個細,帶佢去太空館自己睇啦﹗阿旺問係咪我地細個睇個啲,依家係3D架!我覺得都幾值得睇!我依家先知中學讀 chemistry 個 periodic table 點嚟﹗呵呵呵﹗所以活動教學都真是好重要﹗

同爸爸食 lunch﹗











FREE的前菜﹗

每個餐都有蒸蛋!


我點了壽司烏東和大頭妹share!
 

6件壽司
 

阿旺的Set,主菜仲有得揀!
 

Set 仲有麵豉湯!
 

每人都有甜品一份!
 

食飽飽去太空館睇「與星同源」,阿旺問係咪我地細個睇個啲,應該唔同呱,依家3D架!我覺得都幾值得睇!
 

仲買咗八大行星返屋企!
 

2 則留言:

  1. 最後果本書係咪3D架? 好吸引呀!

    回覆刪除
  2. 唔係書嚟架﹗係立體夜光牆貼,貼係睡房咋﹗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...