2009年5月2日 星期六

HONEYMOON 之旅 DAY 1 - DINNER@蟹道樂

2009年4月24日 星期五
DAY 1 (P.M.): 蟹道樂
第一餐晚餐要食好啲,呢個係我PLAN行程的習慣,今次揀咗蟹道樂,唔知係唔係我地夜去,都冇咩人,有的都係香港人多...
呢個係季節MENU...有4個SETS,由 3990YEN 至 5985YEN 不等,我地叫咗個最貴的,因為可以樣樣都試下,不過我地叫咗一個咋......原因係我地前面的另一枱香港客埋單的時候竟然投訴食物的質素呀﹗我地八卦問 下咩事啦...佢地話蟹刺身唔新鮮,其他野都唔好食,名過其實......OMG......
蟹仔筷子座...好CUTE
蒸蟹腳...好味﹗個蟹蓋仲好味﹗可惜得半隻
蟹刺身...好鮮甜喎...個蟹蓋超正﹗
燒蟹腳...都好味
蟹肉蒸蛋...有新白合&白果...幾得意
蟹天婦羅                                           
蟹火鍋                                                                
清湯...冇咩特別
蟹壽司...幾好味呀﹗
最後有綠茶雪糕
不過食食下後面的一枱埋單的時候又發現餐廳收多咗佢地一個 set的錢...最慘係唔知點解間野係旅遊區但啲店員完全唔識英文。
我地好好彩...又冇唔新鮮的問題,又冇收錯錢...可能有人投訴完,佢地小心咗??? 又或者是大家的 expectation 唔同...好圓滿的一餐﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...