2009年5月29日 星期五

不脫色唇膏的故事

老公出 business trip 又令我諗返我以前都成日出 business trip (我以前同我老公同一間公司),有一次同一個女上司一齊出 trip training, 坐飛機的時候兩個女仔實雞啄唔斷,佢講咗個故事比我聽...令我覺得好感動,之後我有試過上網 search 下個故事,不過找不到...咁而家唯有自己打...
個故事係關於一對年輕的夫婦的,同好多香港的年輕夫婦一樣,佢地生活唔算好有錢,但又唔至於要捱窮,男的係普通文職,女的係大公司大老闆的秘書,本來生活都好唔錯...
有一日女的如常工作啦,老闆們要開會,秘書們都一齊出席,係 break 的時候大家都去洗手間鬆下補下妝,當佢入咗洗手間的時候,其餘 2 個秘書唔為意就係出面講下人閒話,其中一個就話 " 你見唔見到阿大秘書個杯呀...成大個唇膏印" ,另一個 " 係啦...做得大秘書人工都唔少啦... 咁cheap連不脫色唇膏都買唔起" ,當佢係洗手間行出來的時候表面就若無其事,其實個心就好介意...
之後有一日佢同老公行百貨公司,佢想買支不脫色唇膏,一睇個價錢,差唔多成 $300,佢個心好想要但都係叫自己放低,佢老公當然叫佢唔好買啦...其實每個月供完樓都係剛剛好...不脫色唇膏又唔係必需品,佢最終都冇買到...
不過個女人自始之後成日都好唔開心,成日為好小事同個老公嗌交,覺得個老公冇出色...最後佢地真係離咗婚,個女人之後嫁咗比個有錢人。結婚當日個女人的前夫都有出席放低咗一份小禮物恭喜佢一聲就走咗,個女人嫁咗有錢人要咩有咩,前夫份禮物眼尾都冇望一眼...
結婚初時都好好的...老公又鍚佢,佢想買咩都唔洗睇價錢牌,但過咗一段時間,佢就發現個老公花天酒地...有一次佢見到老公的恤衫有個唇膏印,就忍唔住問個老公...點知佢老公同佢講 " 而家係我出去賺錢養你的,有錢你就用,其他的事都唔到你過問" ,個女人好傷心,佢諗返起其實佢前夫對佢真係好好...不過佢當年冇好好珍惜,佢忽然醒起佢前夫送比佢的結婚禮物到而家都未開,就開嚟睇下 (聰明的你地當然已經估到)...就係個女人當年想買的不脫色唇膏...(通常我講的時候個個都爭住講呢句的,不過個故事仲未完的...)
之後有一日,個女人睇雜誌的時候見到一篇佢前夫的訪問,原來佢前夫而家已經係一個出色的生意人,佢開咗一間工廠,專門生產平價的不脫色唇膏,佢係篇訪問的最後話..." 我希望所有女人都可以以低廉的價錢買到不脫色唇膏"。
 
唔知大家覺得個故事點呢?我當時喊到收唔到聲...之後每講一次比人聽的時候都喊一次...到而家都係一邊抹眼淚一邊打的...但我同事同我講...佢講咗比 3個人聽...得我有呢個反應,其餘的人都覺得無聊,覺得兩夫妻唔會為咗咁小事離婚...其實我都唔知點解我咁感動的...嗰次喊到我以後上機都唔敢帶隱形眼鏡...heheheh...
其實我個心係知道我點解咁感動的...因為我好驚我會好似個女人咁,唔識珍惜我老公( 好幾年前聽的...當時未結婚),我知道我老公好鍚我,雖然佢唔細心,不過佢一定係個賺十蚊比八蚊我洗的老公...我地初初買樓的時候,佢真係好慳,連新年叫佢買新衫佢都唔肯,但係佢從來都冇要求我慳啲 (可能佢知冇咩可能...hehehe),其實我真係好幸福......(笑)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...