2009年5月12日 星期二

HONEYMOON 之旅 DAY 5 - 奈良﹑大阪城 (傻佬與鹿)

2009年4月28日 星期二
DAY 5: 心齋橋 -> 奈良 -> 大阪城 -> 心齋橋
今日的行程係為我老公而設的...佢因為鍾意 "火影忍者" 裹面的奈良鹿丸,所以當我問佢去唔去奈良的時候,佢就即刻贊成﹗仲成日話自己返鄉下...hehehe...
一出車站已經見到好多鹿啦...佢地仲追住啲女學生
我老公急不及待要同佢的鹿朋友影相,啲鹿仲"食"咗我隻手一啖...我諗係因為我拿着地圖...佢地食地圖架﹗                          
呢個係奈良的鹿地藏...我老公話係電視見到話而家幫佢找女朋友
先去春日荷茶屋食早餐...多謝 COCO 的介紹...如果唔係我一定唔識去...旅遊書有咁好的地方都唔識介紹
我地叫咗最貴的一個 SET,咩都有啲...好好味的﹗
尤其是個粥...真是好正...                           
春日大社有好多大樹...好似呢棵...四個大人都圍唔晒呀﹗
十六世紀的停車場 & 車
幾多鹿同我影相....HEHEHEH....
唔知點解啲鹿唔係咁鍾意我老公...我老公一行過去...佢地就走啦...好多次都係咁...鹿仔,我老公好鍾意你地架...                  
又走啦....hheheheheh.....笑死我啦.....heheheheheh
最後...我叫我老公去買鹿餅...咁啲鹿一定唔會唔理佢
你地睇下啲鹿幾現實 (不過佢地又好乖...佢地唔會去鹿餅店搶的)
去到東大寺,見到隻鹿食咗個女學生的地圖,有個男同學去搶,好搞笑﹗我諗可能係一開始有啲遊客又唔買鹿餅比啲地圖佢地食...耐咗佢地以為係食得的
                                                               離開奈良向大阪城出發,其實大阪城應該係昨日的行程,但時間太趕...所以改咗今日...而原本的宇治就真係冇得去啦...     
去到都要食返個 tea...旅遊區來講已經好唔錯...亦冇開天殺價
我的蕎麥麵...因為成程都冇食到...個湯都OK的
老公的拉麵...佢又冇講啲咩...都OK呱
之後就係我地的 last shopping 啦﹗心齋橋已經行咗冇數次...今次轉行 0101...0101 真係好多野行...最重要是賣的野我老公都岩,仲有稅退﹗總之唔留係最後一站行啦﹗
晚餐去食 "自由軒",我叫咗 "名物咖哩",老公叫咗炸豬扒咖哩...原來2種咖喱係唔同的﹗名物咖哩好食好多...真係好好味...仲要唔貴的...又係超推介 (如果男仔怕食淨咖哩唔飽,可以叫名物咖哩再加炸物...因為個名物咖哩真係超好咪)
名物咖喱...加少少豉油係蛋度,然後MIX埋佢
個咖哩好濃味...
我地呢日都做咗好多傻野...係旅行先會做的...
 
兩次附近行過的人都有笑我地...都唔係好好笑呀...我唔信得我地兩個會咁做﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...