2009年5月5日 星期二

HONEYMOON 之旅 DAY 2 - 梅田

2009年4月25日 星期六
DAY 2:  心齋橋 -> 梅田 -> 心齋橋
第一日行心齋橋覺得好似旺角,啲人打扮又好誇張,感覺好似好雜,同東京有好大分別。
第二日行梅田,希望會似銅鑼灣...點知都係好心齋橋少少,仲有好多露宿者...佢地仲隨地大小便...令我對大阪的感覺唔太好...(我諗日本現時的經濟應該真係好差)。
去到梅田先行 YODOBASHI UMEDA,食 TEA 兼行下 JUMP SHOP...同我老公去日本...一定要有少少娛樂比佢的﹗
YODOBASHI UMEDA 都幾多野行...又有野食...又有野玩
THE SUIT COMPANY 啲西裝都 OK 喎,分19950YEN/ 29400YEN兩種...一分錢一分貨...老公買咗貴啲的一種 (但我老公竟然要著第 2大的 SIZE...佢...佢...係日本中年男人的身材...我真係唔敢相信...佢仲話係啲日本人排骨...唔關佢 事)                  
JUMP SHOP 的行程係為老公而設的
係 JUMP SHOP 隔離的雪糕店買咗 2杯雪糕食...仲要比對腳休息下
因為行得太累了...我地去咗坐麼天輪...500YEN一個圈 (我地已經笑唔出...因為對腳太痛啦﹗)                                                         
麼天輪的夜景
落麼天輪的時候見到...可能多情侶坐啦...好浪漫呢...
闘雞次郎...食燒雞...好好味﹗又唔貴...超推介呀﹗               
雞刺身...我老公話雞肝最好味...我唔敢食,我淨係食咗雞腎...又真係幾好味喎﹗
雞串 MIX 好味...630YEN...抵食﹗
燒雞翼...正﹗                


燒煙肉蕃茄...好正﹗蓄茄好JUICY
燒蓮藕...爽爽地...GOOD﹗另一樣係梅子燒雞...應該係日本人口味
燒雞皮...TEXTURE 好得意...UM UM 地...
炸雞翼...GOOD﹗
個店員好 NICE...主動幫我地影相,其實全晚佢都好熱情咁用日文 + 身體語言招呼我地                                             

闘雞次郎: http://www.shamo.co.jp/jiro/index.htm

新梅田CITY...老公話太累唔去啦...唯有遠遠咁影過去
因為之後一日的行程係去京都要早起身,所以我都唔敢勉強我老公...乖乖地咁坐地鐡返酒店
P.S. 今日買咗一條 ONE PIECE + 一對鞋

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...