2009年5月8日 星期五

HONEYMOON 之旅 - 戰利品篇

我寫行程寫得太慢...朋友仔又想知我買咗啲咩...咁唯有比我啲戰行品 "打尖" 出街先啦﹗
今次去日本真係買咗好多野呀 (比我想像中多)......我總共買咗 2條連身裙,1條 tube dress,2 套衫+裙+ belt set,2套 twin set,1件 t-shirt,1對鞋,1個手袋 (其實如果唔係個 "夾" 唔夠位,我會再買多啲),我同我老公講返到香港唔會買衫換季的啦...會收起晒啲 credit card... hehehe....都係聽住先啦﹗
最開心的係我買咗好多我平時係日本雜誌見到好鍾意的衫,而香港又找不到的...最重要的係好多都唔係好貴喎...
1. 深藍色波點連身裙 by cecil mcbee (大約$400),我一直都好鍾意波點的﹗
2. 蛋糕 TUBE DRESS by cecil mcbee (大約$500),未諗到點著...因為我老公係唔會比我著TUEB DRESS出街的,可能入面要加一件白 T
3. 長身 TWIN SET by apuweiser-riche (比較貴的),因為易襯所以買
4. 3 點的 twin set by apuweiser-riche (比較貴的),因為有3件,所以買
5. 衫+裙+belt set by Smacky Glam (大約$1000),MY FAVOURITE
6. 藍白間連身裙 by earth music & ecology (大約$400)
7. 衫+裙+belt set by ingni (大約$400) ,第一件買的﹗         
8. coach青綠色皮手袋 (rinku town 超特價大約$1800,我其實唔知香港賣幾錢的,如果我買貴咗...唔洗話我 知...)                                                                         
9. coach白色皮手袋 (rinku town 超特價大約$1800),係送比媽咪的 "母親節" 禮物
10. VW 的手拍 & scraft ($80@)
真是仲有好多野想買...不過我買野成日心大心細...唔係真係好鍾意的話,唔會即時買...唔係可能已經破咗產...hehehehe.......

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...