2013年7月2日 星期二

忙碌的星期六﹗



上星期六超級忙,早上 9:30,爸爸帶大頭妹去灣仔 KIDSQUARE LEARNING CENTRE上 PRE-LETTER的試堂,之後小丸子 1:15 又要上PLAYGROUP,再之後大頭妹又要返唱歌班﹗有2個小朋友,週末真是不愁沒有節目﹗

大 頭妹上的試堂,其實是之前 THE MINI WAY 的MARKETING安排,原來佢地同KIDSQUARE LEARNING CENTRE合作比佢地的客人上試堂,如果唔係其實佢地個堂已經 FULL咗。老師都是教小丸子 PLAYGROUP的 MISS HO,大頭妹上完堂都有講比我聽佢今日上MISS HO堂﹗如果要報名上堂,都要等到 7月中先有位,不過我岩岩將大頭妹 7月的唱歌班轉咗去 10:00,撞咗時間。

因為之後小丸子 1:15上堂,所以大頭妹上完堂跟咗爸爸返公司玩一陣,之後匯合我同小丸子一齊去華星食早餐﹗

其實每個星期上PLAYGROUP,最開心就是去華星食早/ 午餐﹗

我的火腿通粉。

阿旺的叉燒意粉。


大頭妹同小丸子散叫的炒蛋通粉。


又影底阿旺的 "罪證"﹗


自己食多士﹗


鍾意去華星的其中一個原因,就是大頭妹會自動波食,唔洗我勞氣。


仲做埋啲古靈精怪樣比我影﹗

小丸子都自己食﹗

做男人千祈唔好花心,到下世...你前世的情人都找上門...都幾 "麻煩"


兩個 "港女" 爭仔ING


爭到大打出手﹗
HEHEH...我唔會幫手架﹗邊個叫你前世咁花心


不過今餐好貴,因為我地漏低咗個熱水壺...

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...