2013年7月3日 星期三

朋友仔ZOE生日飲茶 + 第一次一拖二出街



上星期日長假期,約咗大學同學食生日飯,我啲同學太難約啦,最後揀咗飲茶﹗都好吖,好似好多年都未試過飲茶
﹗壽星女揀咗利苑,我都係第一次去咋﹗今次仲第一次單拖帶兩個囡出街,因為阿旺早上有事要辦,我地各自去茶樓﹗哈哈,都ok喎,大頭妹好合作,不過我就唔敢影相,怕影影下唔見梗一個,而且我已經遲大到﹗

小丸子唔怕陌生人的程度去到我帶大頭妹去洗手間,漏底佢一個,佢都 "無反應" ﹗仲不停自己扮食,同扮餵我同學仔食,令到我其他同學都好好奇,到底是小丸子唔怕人,一或是我同學咁有吸引力﹗

佢無食梗野架,佢扮食野咋﹗

呢個就堅食﹗



可能因為我期望大,又唔覺得特別好食


heheh...阿旺話我仲咩唔夾一舊比佢...我要一個睇2個...仲邊記得咁多野喎﹗不過我想話...真係好好味﹗阿旺...你見到唔好鬧我,最多下次同你食過﹗



煎堆好好味﹗

馬拉糕,有少少太甜,同埋唔夠熱。

鮑汁雞腳好好味﹗我又無夾比阿旺...算啦...下次有機會嘅﹗


菜心

春卷

牛肉球

叉燒腸

蝦腸

奶黃包

蟹肉粥,我以為真係會有蟹,見到個樣已經有少少失望,味道還可以。

點都唔肯望鏡頭﹗

同爸爸影都一樣唔肯望﹗


利苑: 尖沙咀麼地道63號好時中心地庫2層 (2722 1636 )
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=1861


記得LIKE埋我地個PAGE呀﹗遲啲可能會有啲活動,送下小禮物架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...