2013年7月16日 星期二

大頭妹1日走3場

其實...我自問...唔太怪獸架咋﹗ 但都唔知點解上星期六又搞到大頭妹要一日走三場﹗10:00上音樂班,12:00同佢參加咗 KEN SIR的 "型出個未來" (等報告出咗又講下),之後1:00,見同妹妹上堂差唔多時間,去打個招呼就返屋企,點知 MS. HO叫埋大頭妹一齊上堂,再之後4:00,又陪我地去朋友的新書發佈會﹗好彩...小朋友有用唔盡的精力,其實我覺得我攰啲囉﹗各位媽媽有冇覺得,放2日 假仲辛苦過返工?﹗

小丸子的第 5堂 PLAYGROUP,今日...竟然全部小朋友一齊請病假 (最近啲病菌好勁,大家都要小心啲),所以 MS. HO 就叫大頭妹同妹妹一齊上堂啦﹗MS. HO 仲好好,叫咗大頭妹做小小老師,教小丸子唱歌﹗

一開始玩下玩具先啦﹗


之後開始唱歌﹗


大 頭妹想換shaker的顏色,MS. HO要佢講 "MAY I SWAP THE COLOUR OF THE SHAKER, PLEASE",其實自從舊工人姐姐走咗,我地都好少同佢講英文,所以即刻望住我,最後都有講﹗唉...我見佢派下學期的成績單,佢英文真係差少少,"講 完整句子" 的評分係 1星 (即 SELDOM),睇嚟我都要落少少功夫。


今日帶埋工人姐姐去,就係要佢睇下MS. HO點教小朋友,不過工人姐姐會唔會/ 識唔識返屋企 KEEP住做,就又另一回事,我都自問跟唔足,因為我太無耐性啦﹗不過起碼比佢知返學係點,同佢講如果係屋企又唔跟,就前功盡廢架啦﹗

今日大頭妹做小老師呀﹗


小丸子...今日打咗MS. HO一下...我真係好唔好意思...佢仲要打的時候講 "打",MS. HO都有問佢係唔係成日比人打...打佢果個...咪係大頭妹囉﹗

所以 MS. HO之後都有同我傾下有 2個小朋友要注意的地方﹗

STORY TIME﹗好似就係講故事的時候,小丸子要走開,MS. HO唔比佢走,佢就打人啦﹗真係無上一堂,今堂就好似唔記得要坐定定咁,所以老師話係屋企都要 TRAIN佢坐定,因為有 2個小朋友,有時細的習慣跟住大的係屋企走來走去,變咗坐唔定。當然性格都有少少影響啦﹗


呢幅相就係MS. HO叫我幫大頭妹影的,佢見到我不停同小丸子影相,所以提我的。其實都係嘅,如果老師都留意到,大頭妹都會感覺到﹗


今堂教TABLE,CHAIR,DOOR,所以有得玩玩具屋啦﹗

之後兩個一齊幫老師收拾地方﹗


勞作時間無影相,今日教手指 (TEN LITTLE FINGERS),做手指畫﹗
上完堂,我地又去食華星啦﹗今次終於叫咗大菜彩蛋﹗


HEHEHE...年紀大啦﹗最近都鍾意啲懷舊野,舊日個BLOG先講完陳意齋﹗

大家細個有冇食過呀?﹗我好鍾意食架﹗

大頭妹...就無咩興趣﹗


摸完一輪之後比爸爸食咗﹗

之 後再去東港城出席朋友的新書發佈會﹗八爪魚家長今個書展出書啦﹗咩係八爪魚家長?﹗好似我咁有八隻手都唔夠用的家長,咪就係八爪魚家長囉﹗﹗﹗之前咪叫大 家LIKE我個PAGE會有禮物送嘅?我將會係我個 FACEBOOK PAGE送出 40本 "八爪魚家長 這樣教子女",仲未LIKE我個PAGE的朋友就要快啲行動啦﹗﹗﹗



聽完新書發佈會,同大頭妹差一差電﹗

有得飲益力多幾開心﹗


之後我地去咗聰嫂食榴槤水晶珠﹗


HEHEHE...真係好好味呢﹗

是日行程完畢,終於都返屋企啦﹗

大家記得 like埋我地個facebook page啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...