2013年7月18日 星期四

染髮體驗@FACE COLOR斐絲染護專門店


上星期一應邀到新開的 FACE COLOR斐絲染護專門店染髮,FACE COLOR來自台灣,2002年成立,係台北有 2間店,是一間染護專門店 (對呀﹗只做專業的染髮/ 護髮,並無剪髮/ 電髮的服務)﹗香港尖沙咀店是香港的第一間店,地點就係尖沙咀 K11後面,尖沙咀站 N1出口一行出來就會見到,真是超方便呢﹗


地鐡站 N1出口一行出來,右手邊是 K11﹗


左手邊就會見到 FACE COLOR的招牌啦﹗



哈,其實我已經好幾年無染髮啦﹗今次我做的是 "名媛染護髮套餐" $299 (長髮過肩 +$50,即 $349 ),已經包括: 染前髮質修護 + 防敏感保護 + 專業染髮 + 增色淨化精油 + 護色焗油﹗只是平時去髮型屋染髮的價錢 (比我去開的髮型屋便宜很多很多啦﹗),就可以做齊 5個步驟的染髮﹑護髮 TREATMENT,真是抵抵抵呀﹗想再經濟啲,單做染髮,只是 $99咋 (長髮過肩 + $50,即 $149)﹗自己去買染髮用品返屋企做都要 $60-70啦﹗

明碼實價,唔會有隱藏收費,寫明長髮要加 $50架﹗唔好話我話 $99染髮呀﹗

講下我的染髮體驗,我講到咁平咁抵,質素又點先?﹗三個字講晒 "平﹑靚﹑正" ﹗我去髮型屋,最怕迫迫硤硤,坐得唔舒服,因為每次去髮型屋都要坐上 2-3小時嘛﹗FACE COLOR環境寛闊,裝修以木以主,感覺舒服﹗


其次我就最怕就係等﹗
Face color24小時網路預約系統 http://www.facecolor.hk/page/Appointment.aspx,隨時隨地都可以預約,而且確保美髮師有足夠的時間服務客人﹗



Face color
用的產品全部都是國際知名品牌的染膏、護髮品,仲有全港獨家的美國進口Nexxus有機植物護色洗髮水、護髮用品、精華油。


第一步是染髮咨詢,美髮師會了解一下顧客的喜好﹑髮質﹑膚色,什至職業,再提供意見﹗ 


原來雖然主流都是啡色,但都有分冷/ 暖色系,想望落白淨啲可以揀冷色系,但本身已經夠白的,可以揀暖色系,唔係面色可能變得滄白啦。仲有如果想遮白髮,揀染髮膏的顏色都好重要架﹗

美髮師話因為我太耐無染髮,唔好一下子去得太盡,建議咗 2隻比較深色的暖色系啡色比我,最後我揀咗 MOCHA (6b)﹗


另外係朱古力色(5br),不過我覺得太深色﹗


第2步是染前防護,包括防敏感保護油,同染前髮質修護


防敏感保護油
的作用係修護頭皮的皮膚,令頭皮有一層天然的油脂,保護頭皮,減低敏感的機會﹗
美髮師話佢地用的是天然植物精華油,我聞落味道帶一點點薰衣草同檸檬的香味,好relaxing呢﹗


美髮師試了一點點在我的手上,真是好快吸收呢﹗


沒有太油膩的感覺﹗
染前髮質修護 ,美髮師話可以保護頭髮,同加強染髮的效果。我都係第一次染髮之前做咁多 TREATMENT咋﹗FACE COLOR標榜健康染髮,所以染前護理的功夫做得好足﹗


之後焗大約 10分鐘﹗
第3步可以開始染髮啦﹗嘩﹗如果單做染髮,只是 $99咋﹗我已經叫阿旺下次上去做呢﹗佢自從剪短咗之後,就無染髮,因為短髮要成日染,佢肉赤呢...呢度 $99,就唔洗肉赤啦﹗


第4步是修護焗油,可以加強頭髮保濕同鎖色架﹗


今次用另一部 "蒸汽" 機,同之前個部 "熱風" 機唔同架﹗

最後吹埋個頭就搞掂啦﹗
染完之後頭髮不但無乾爭爭,仲好柔順,大概就是 FACE COLOR提倡的 "健康染髮" 啦﹗



最後講下FACE COLOR獨家的美國進口Nexxus有 機植物護色洗髮水、護髮用品、精華油。今次染髮之後 FACE COLOR送了一SET NEXXUS的野生蜂蜜/ 皂樹皮洗髮水、護髮素比我試用﹗我本身頭皮比較油,平時都隔日用護髮素 (唔係會好似幾日無洗頭咁),用完之後覺得好清潔,但又好柔順﹗而且味道好清香,因為有椰子油成份,有少少椰子香味﹗美髮師仲話可以 KEEP得頭髮的顏色好啲,暫時用咗一個星期,顏色真係仲 KEEP得好靚﹗最重要是佢 1 SET 2支200ML的洗髮水、護髮素只是 $199 (染髮後優惠價),比我平時用開的SALON洗髮水、護髮素抵用﹗



NEXXUS的野生蜂蜜/ 皂樹皮洗髮水、護髮素,主要針對保濕﹗


紫花苜蓿能量洗髮精﹑桃蜜營養護髮素,主要針對頭髮的養份﹗


FACE COLOR網頁: http://www.facecolor.hk

FACE COLOR FACEBOOK專頁: https://www.facebook.com/facecolorHK

地址: 九龍尖沙咀麼地道31號 海景大廈二樓前座(尖沙咀站N1出口)
服務專線:24849899
營業時間:11:00AM-9:00PM

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...