2013年7月23日 星期二

小丸子 15個月



眨下眼小丸子就 15個月,又係時候寫成長日誌啦﹗過咗 12個月,就唔叫BB,叫幼兒啦﹗真係好唔捨得個囡大得咁快﹗

今個月的體重,身高都唔清楚 (個磅壞咗,不過我估最少都有 26-27磅,應該唔止,抱上手真是重過大頭妹)﹗

飲食方面
: 同上個月無咩分別﹗
7:00 早奶 8oz; 10:00 早餐 (麵包/ 芝士/ 生果); 12:00 午餐; 4:00 下午奶 8oz; 6:00 晚餐; 8:00 呃2 啖飯 / 生果; 10:00 睡前奶 8-12oz﹗無錯...我無寫錯,你都無睇錯,小丸子的睡前奶經常都飲到 12oz,唔係一次過,因為好多時小丸子 9:00幾10:00就扭奶,10:30入房的時候,佢見大頭妹飲,佢又發狂 (會去搶大頭妹支奶),之前大頭妹飲朱古力奶,有次飲剩少少,比小丸子飲咗 (佢自己拎嚟飲),之後佢見到大頭妹飲朱古力奶都去搶,所以依家都比返普通奶大頭妹飲。


另外,我地開始比大人食的食物小丸子食,上次去愉景灣酒店,佢都係跟我地食下意粉/ 炒飯/ 薯仔/ 湯/ 蛋。
講野方面: 佢唔係太鍾意講野,大頭妹個時把口真係無時停,所以感覺上大頭妹講野叻啲,但小丸子答問題就有紋有路啲。例如問佢 yes/no question,佢係真係答得岩嘅﹗例如意問佢: 唔可以打人,知唔知
(佢真係成日打人) ?佢會答我: 知(但會繼續打)﹗我問佢: 可唔可以打人?佢會擰頭。問佢要唔要wee wee?如要,佢會行去洗手間。如唔要,佢會答: 唔wee,然後繼續自己玩。
行為方面: 自從係PLAYGROUP學識咗 "鞠躬" (THANK YOU )之後,依家 thank you/ 早晨/ sorry,都會以
"鞠躬" 代替﹗
 

活動方面:
大頭妹 15個月先識行,小丸子 15個月已經識跑,識 "轉圈",開始想跳,明顯比家姐 "活躍" 好多 (好聽就活躍...唔好聽就百厭囉)﹗亦比較坐唔定﹗PLAYGROUP的MISS HO都叫我地要返屋企比少少時間 TRAIN佢坐定。

依家識得同人 "鞠躬" 講 sorry,個日佢踢到姨姨 "瘀" 咗,我叫佢同姨姨講對唔住﹗


又學識咗 cheers,見到相機會自己講 cheers 然後笑﹗


唔怕人,又唔怕生保地方,係一個惡人﹗


係 KIDSQUARE 第 6堂的 PLAYGROUP﹗


識同老師鞠躬當 THANK YOU﹗


一開始唱下歌,跳下舞﹗


好鍾意跳舞﹗睇佢跳得幾有動感﹗

音樂時間,玩樂器﹗

今堂講海洋生物﹗


BUBBLE TIME﹗

勞作時間﹗



今日係訓練手指﹗

自己貼


睇下眼仔會唔會追蹤物件﹗



小丸子真係好大力﹗﹗﹗

有時比佢打一拳...真係好痛架﹗






記得 LIKE埋我地個 FACEBOOK PAGE呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...