2014年3月14日 星期五

阿旺的情人節禮物

話說今年唔知點解阿旺會買情人節禮物比我,好似由拍拖到結婚 12年都是第 2次,但上一次,亦是唯一一次嘅鑽石介指,最後因為花咗,退咗錢,之後佢用咗嚟交學費...即是佢自己用返﹗反而我今年咩都無預備﹗其實我覺得我地現代人生活富足,真係無咩特別野要留返情人節送﹗平時睇岩都買咗啦﹗

之後諗下諗下,之前阿旺想要條做運動嘅 legging,不過樓下間運動鋪無,我就去太古望下啦﹗我呢啲師奶好out架嘛﹗都唔知咩運動 legging,男人老狗著 legging?﹗入到去就問下售貨員,原來真係有﹗仲要好多牌子都有出﹗佢帶我睇第一個...我都唔識咩牌子...成 $800-900條...著完變 "劉翔" 咩 (好似最近我地女仔 (女人?)個個都想要支 YSL唇膏,聽講炒到成千蚊,搽完變 "千頌伊"?係又抵喎﹗) ?﹗之後再介紹 NEW BALANCE 同 ADIDAS,價錢就正常返少少,$300幾一條 (我都覺得貴架啦)﹗ADIDAS多啲款,都靚啲,可惜斷晒碼,最後買咗 NEW BALANCE﹗

之後又發現原來阿旺得一條運動褲,佢之前一個星期跑 1日,今個月買咗 WATERFALL BEECRAZY 個優惠,一個星期做 2 -3次 GYM,就發現條運動褲乾唔切。我又走咗去 UNIQLO 買咗套運動衫比佢, 衫﹑褲各 $129,一套 $258,以為好平啦﹗原來呢啲運動衫本身都唔貴架喎﹗ADIDAS都係 $199,仲有 9折,即係都係 $179,貴 $50...買個 LOGO...HEHEHE...結果我又買多一套﹗不過褲就買咗另一款型仔啲嘅,跑步長褲,要 $379,所以最後套 ADIDAS要 $520,足足貴過 UNIQLO 個套 1倍﹗之後仲買多咗條 ADIDAS LEGGING,因為岩岩返咗貨﹗HEHHEHE...比大頭姨姨話我用 $88買 COUPON做 GYM...但就用多 $888都唔只去買衫...UM..."工慾善其事,必先利並器" 嘛﹗但要利其器,就先要銀包出血囉﹗HOHOHO...敗家萬歲﹗

阿旺好識做咁係 FACEBOO PAGE留咗呢句: 多謝老婆送的運動套裝,跑得很爽,很型!WAHAHAHA... 做得我老公...型就最基本架啦﹗
 運動服: UNIQLO,LEGGING: NEW BALANCE
 

呢套就係另一套 ADIDAS啦﹗問過阿旺,佢話其實同 UNIQLO 個套,著上身真係唔大分別﹗多個 LOGO就型仔啲囉﹗WAHAHAH...都預咗,因為始終大家都係百幾蚊貨仔,我見佢有啲要 3-400嘅,可能質地就會有分別啦﹗
運動服:ADIDAS

件 UNIQLO 嘅近鏡﹗


 件 ADIDAS 嘅近鏡﹗
 

 仲有 ADIDAS LEGGING﹗



大家 LIKE咗我地個 PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗









沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...