2014年3月4日 星期二

拍拖做運動


之前係 GROUPON 買咗 GRAND WATERFALL 嘅團購,之前上來登記,3月開始做。其實唔計住酒店時玩下個啲,我都是第一次做 GYM﹗因為我知我無咩恆心,要我比幾百蚊月費,仲要一比比幾年錢先有得入會,我一定唔會考慮,不過今次團購 $88 一個月,就即管試一次啦﹗

其實我都唔知我做個部叫咩樹,好似踏下踏咁,我做咗 AROUND 15分鐘就 "投降" 啦﹗大頭姨姨叻啲,做足 30分鐘,阿旺都是,不過佢地見我已經行行企企,就話走啦﹗其實我都覺得自己...好爆...以下係我同大頭姨姨嘅對話。
 
我 (大約做了 5分鐘之後): 嘩...好攰啦﹗不如去踩單車,有得坐下。
大頭姨姨: 踩單車仲攰架,呢部機算最舒服架啦﹗
我: 係呀...
 
如是者再過 5分鐘...
 
我: 真係唔得啦﹗我見個邊好似有啲 "瞓係度做" 架﹗
 大頭姨姨: 咩嚟架... SIT UP?
我: 原來係私人上課...可能係 YOGA...
 
最後我做咗 AROUND 15分鐘,跑咗 1200M...HEHEHEH...下次再努力過﹗
 

之後阿旺話去食羅麥記,原來真是有人睇完我個 BLOG,話想去邊間餐廳,仲要係我老公...

之後大頭姨姨問我: 你頭先 BURNT咗幾多卡路里?
我: 百幾呱
大頭姨姨: 咁你食呢餐咁仲多過你頭先 BURNT嘅卡路里?﹗
我: ...

呢個好邪惡...上次已經想食,不過知我地會食唔晒,所以無叫。
芝士豬頸肉撈公仔麵. $46..好味﹗

磚頭焗豬扒飯 $75

加凍飲加 $9。

加特飲加 $25

1 則留言:

  1. so, the point was actually to dine out, not to exercise (wakaka)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...