2014年3月28日 星期五

香港科學園的魔法之旅



上星期日大頭妹同爸爸出席了一個 blogger活動,原本我同小丸子都有份架,可惜我病咗,連帶小丸子都無得去﹗

由於活動是期間限定,而要有份去嘅阿旺出 blog,可能下年都未出到,唯有我呢個無份去嘅人 post返當日的相,同活動詳情比大家睇下﹗

當日大頭妹玩得好開心呀﹗有魔術表演睇,仲有攤位遊戲玩﹗

爸爸同我講...佢竟然...玩到唔記得去廁所,之後佢...瀨尿呀﹗之後我諗返,唔知係唔係因為爸爸好耐都無帶佢去廁所,所以依家跟爸爸唔識去 wee wee呢?﹗(因為之前奶奶話佢大個囡唔好成日帶佢入男廁,以前都係爸爸帶佢去廁所多﹗)

之後...我唔知佢地點過...又無帶多套衫...濕住咁過一個下午...


大頭妹同 3位魔術師合照﹗

活動詳情:

由依家至4月21日,逢星期日及公眾假期,科技園公司於香港科學園舉辦名為「探索科學‧魔法之旅」的活動,邀請了本地實力派魔術師,在金蛋裡表演魔術,參加者不但能欣 賞一連串有關科學的精彩魔術,還可參與魔幻科學工作坊,親手製造魔術小道具,化身小小魔術師,拆解背後科學原理,以及投入精彩豐富的魔術攤位遊戲。

活動期間,現場更設有小朋友最喜愛的奇妙彈彈床、大型氣球魔法陣及百變氣球派發,七彩繽紛又新奇好玩,、更有巨型魔術師在園內區與大家捉迷藏,讓小朋友盡情玩樂一番。大家更可在魔術道具大賣町中近距離搜羅各種道具,屆時有專人示範,與大家研究箇中竅妙。

日期: 3月16日、23日、30日
4月5日、6日、13日、18日、19日、21日
時間: 上午11時正晚上6時正
地點: 香港科學園二期浚湖樓地下中庭長廊及2樓高錕會議中心
費用: 每位港幣20元正
報名方法: 按此到網站預先登記







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...