2014年3月19日 星期三

小丸子23個月成長誌

話咁快就 1個月,今個月小丸子就 23個月,下個月就 2歲了,仲未 PLAN 生日會,不過生日前會去台北,當係幫佢慶祝生日架啦﹗PARTY就應該同家姐一齊搞,阿旺成日都話怕麻煩,今年竟然話比我 BOOK場 (PLAY HOUSE/ MC DONALD'S),我懷疑梗呢個係唔係我老公﹗今年情人節又送禮物比我,哈哈哈,唔通中咗六合彩唔同我講?﹗

講返小丸子成長先,今個月因為入學要去醫生度 BODY CHECK,所以有磅重/ 度高,依然是 27-8磅,85CM高,佢好似 10個月已經 24磅,所以人人見到佢都話佢瘦咗,不過其實大頭妹 2歲都是得 22磅,佢已經大份好多,依家應該無超標,唔洗減肥架啦﹗

今年 9月就返學啦﹗真是好唔捨得小朋友大得咁快﹗講野唔算好快,我估都是正常啦﹗開始講簡單句子,電話係邊呢?﹗我唔食啦﹗爸爸返學﹗爸爸係廁所?﹗家姐打人﹗hehe...最得意係有時佢講啲野得大頭妹明白﹗好似有一次佢問爸爸攞支 smart pen,唔知講句咩 "嘩come",大頭妹就知佢叫 smart pen,原來佢係講 "welcome",支 smart pen 一開就會講 "welcome"﹗



睇下佢個肚,仍然有咁上下 "斤兩" 架﹗

超百厭,有人問係唔係我抱佢上去,其實...佢好早就已經識爬上去,好似搬去新屋之後就成日自己爬上去洗手/ 玩水,不過通常都係我在場,個日佢自己一個爬上去,我經過見到,佢叫我抱佢落嚟,我貪得意影底佢,佢就喊住我唔好影...

其實成日覺得做細好慘,加上轉咗工人,以前湊大頭妹個工人,好鍾意出街玩,日日同大一頭妹去街街,依家個工人就唔鍾意出街,係接家姐放學先有得出街,所以一出街就唔想返屋企﹗(咁我都明帶住 2個又好難出街嘅,不過叫佢朝早落下公園,又似都無...)

呢日我帶大頭妹上唱歌班,帶埋小丸子出去,佢真係玩足 2粒鐘﹗

第 2胎當豬養...以前大頭妹未夠 2歲...邊有得食薯片架﹗仲煲韓劇...(當人人睇梗 "來自星星的你",我睇緊 "主君的太陽"...慢人2-3季﹗不過睇晒 "來自星星的你" 同 "繼承者們" 嘅大頭姨姨,話 "主君的太陽" 最好睇﹗)

6 則留言:

  1. 咁樣食法, 點會無肚仔喎?不過,真係好可愛﹗要錫啖啊﹗
    孩子百厭下,有時都幾可愛啊﹗hahaha....

    回覆刪除
  2. 家姐聽得明細妹講什么,証明姊妹情深!
    有兩個小朋友,都有時間睇劇,勁!
    我咁耐只係上個月睇了閣樓王世子咋!

    回覆刪除
  3. 有戲煲有薯圈食,小丸子真係好鬼嘆!o(≧▽≦)o

    回覆刪除
  4. 大大下 小丸子會知道做細的好 因為我都係做細個個 有時聽番亞媽講 我細個好多野 都有家姐幫我頂 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. wahahah...大頭妹通常都唔會幫佢頂...只會搵佢頂...hehehehe...例如將自己唔食嘅青豆比阿妹食...

      刪除
  5. 小丸子, 下次經過公園唔知又見唔見到你呢? 有機會可以一齊去玩呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...