2014年3月11日 星期二

晚餐@和民

呢餐好耐架啦﹗
每逢和民做啲套餐優惠,我地一家都會去食下,因為都真係幾抵食,尤其以太古區來計,剛搬來的時候,直頭是我地嘅飯堂﹗

 heheheh...係都要揹我個背包﹗

其實我諗姐姐唔係好想出街食架咋﹗因為湊住小丸子,佢根本就無啖好食,所以我地通常都會叫個飯比佢,咁佢起碼都知自己有個飯食下吖﹗

因為太耐,已經唔記得個套餐有啲咩,自己散叫咗啲咩啦﹗












大頭妹唔肯食...不過都肯乖乖地自己坐...小丸子...真係...有半餐飯時間出咗去...因為我地怕佢擾到其他人...

3 則留言:

  1. 上次去太古POKKA CAFE, 發現定價比沙田貴$10-$20. 嚇屎禾了.

    回覆刪除
  2. 我剛申請和民信用卡, 有折同電話訂位.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...