2015年8月6日 星期四

【伊呂波】大頭契媽生日飯@20150729


2015年7月29日 (星期一)

hehehe...2個囡去爺爺嫲嫲屋企放暑假幾日,我都一齊放假幾日,真開心,可以約下人食飯﹗7月尾先食大頭契媽的生日飯,其實大頭契媽是同大頭妹同一日生日,即是 5月生日,哈哈...我都幾過份﹗

今次我揀去伊呂波,通常去完日本都會係咁,對佢地的美食念念不忘﹗今次佢地個 mini set 又轉咗, $500/ 2人set,平過上一次我同阿旺去食,不過就無刺身,轉咗天婦羅﹗

前菜

原來 2個女仔要 ko 呢碟肉,係有少少困難﹗平時同阿旺食又唔覺咁大碟,不過之前係分幾碟上﹗總共有 8款肉,包括 4款牛﹑牛舌﹑2款豬﹑同雞翼﹗份量唔知有冇比之前多,不過選擇就豐富咗﹗

沙律

牛肉蠔豆腐湯


天婦羅的份量都十分多﹗有蕃薯﹑南瓜﹑蝦﹑洋蔥﹗

唔知點解我覺得雞翼怪怪地味﹗店員換過牛比我地﹗佢話雞翼是當日入貨,本身調味係咁嘅味﹗但明明係一陣 "酸叔" 味﹗算啦﹗佢都肯換比我地﹗

最後仲有 panna cotta﹗不過無咗上次的士多啤梨汁﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...