2015年8月19日 星期三

Maison Eric Kayser@20150815

2015年 8月15日 (星期六)

今日要帶大頭妹小丸子去海港城的【BMW交通安全城】,我自知帶住 2個囡,成日去邊都遲到,所以今日等大頭妹上完 PHONICS,返到屋企換套衫,就即刻出門口,去到海港城先食 LUNCH啦﹗

星期六要係海港城食 LUNCH,搵位都唔易,行咗幾間都要等 20分鐘以上,唯獨是去到 ERIC KAYSER 唔洗等位,即刻有得入,個心又驚...係唔係...會中伏,不過自己趕時間,都無得揀啦﹗

點了一客茄汁意粉和一客野菌意大利飯﹗2樣野上枱都好熱﹗我無試個茄汁意粉,我自己個野菌意大利飯就幾好味 (不過就唔多野菌), 2樣都唔貴,意粉 $98,意大利飯 $128,仲有麵包送﹗佢地另外有 SALAD BAR $138 (小朋友 3-10歲 $98),仲有啲 SALAD BAR + 主菜的套餐都是大約 $200 ,都幾抵食﹗下次如果有多啲時間,可能會試下佢個 SALAD BAR﹗其實每次帶小朋友出街食都好尷尬,好似我依家 1大 2小叫 2碟,我地一定食唔晒,叫 1碟又怕好寒酸,其實係唔想浪費食物﹗

侍應放低牛油,小丸子就即食﹗

大頭妹咩唔滿意?﹗佢個點解呢間餐廳咁奇怪?﹗
水有檸檬味?﹗麵包入面又有好多野?﹗
哈哈...都怪媽媽少帶你出街食﹗

其實啲麵包好好味架﹗﹗﹗

我同小丸子 SHARE 呢一碟﹗好彩小丸子”擦”得﹗佢食到 1/2碟,我都係食到半碟咋﹗

大頭妹食得 1/3碟,想叫佢食多少少,佢話已經好飽﹗﹗﹗
唔係唔好味架﹗2碟都好好味﹗不過真係食唔晒﹗

呵呵呵﹗食到個咀污穢晒﹗

呢個貪靚太要用我條 SCARF,唔肯著自己件外套﹗

最後淨返咁多﹗﹗﹗但我已經飽到上心口﹗好彩急 CALL 爸爸趕到清咗佢﹗

呵呵呵﹗最後爸爸埋埋單﹗我話我趕時間帶咗 2個囡走先﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...