2015年8月27日 星期四

【Greyhound】三個女人一個墟 @20150817


2015年8月17日 (星期一)

其實我地成日都約 lady's night,不過以前朗朗媽住得遠,所以一直都未能成事﹗今日點咗阿旺幫我睇住大頭﹑小丸﹑朗朗﹑魚仔,我地 3個靚太終於可以一齊食個 dinner啦﹗

由於阿旺第一次湊朗朗魚仔 (有工人姐姐幫手),我唔知佢地會唔會中途要搵媽咪,所以都是約太古近近地﹗我揀咗 Greyhound,好似開咗成年,我都未食過﹗平時星期六﹑日下午經過都排好多人,所以我都 book 咗枱,原來佢地限食 1.5小時,都要食快少少,不過我估我地都唔食得耐,做媽媽的成日都歸心似箭,其實都要早返屋企啦﹗

叫咗 3個小食﹑1個主菜﹑2個甜品,原來都唔貴,可能我地都細食,埋單都是 $150﹗

睇 openrice 話必叫,真是幾好味﹗

呢個都是 openrice話必叫,又是好好味﹗下次要同阿旺一齊食啦﹗

呢個一般般,都好味,不過就無咩特別﹗

雜菌炒金邊粉,我覺得都幾好味﹗

其實我最想試甜品﹗

呢個有少少 cream cheese,加埋雜莓酸酸地,都幾好味﹗$58

不過我就始終鍾意芒果 + fresh cream﹗好香好好味﹗不過都唔平,一件要 $68﹗

三個女人講下東講下西 (其實都係講仔女),時間好快就過,好愉快的一個晚上﹗


大家LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗



1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...