2015年8月17日 星期一

新光酒樓@20150809

2015年 8月9日(星期日)

上星期日帶大頭妹同小丸子去探姑婆,亦都探下我的二伯,即是大頭小丸的二伯公﹗

其實之前一直都無同我的二伯來往,佢是一名聾啞人士,我地平時自己唔會去探佢,佢早一排跌到住了 4個月醫院,最近先搬返屋企住。我最惜的姑媽因為同佢住得近,所以就分擔咗照顧我二伯的責任。我都是上個月探姑媽,跟姑媽一齊帶飯比二伯,咁多年後見返二伯,令我諗返起我爸爸,我估佢地都有 7-8成似,不過我爸爸一早就過咗身,我都未見過佢老的樣,依家可以比我想像一下﹗

今個星期見有時間,阿旺又唔洗返工,所以帶大頭小丸跳完芭蕾舞,又去搵下姑媽,又順便探下二伯。原先想同伯伯飲茶,之後因為搵佢唔到,要走上佢屋企搵佢,所以變成食晚飯啦﹗我估老人家應該鍾意食中菜,所以揀咗新光酒樓,之前食過晚飯,水準都唔錯又唔貴﹗

 點了一個冬瓜盅 SET,有冬瓜盅同一條蒸魚 (影漏咗條魚),都只是 $238 (星期一至五只是 $218)。個冬瓜盅都分到成 10大碗﹗都幾足料,冬瓜又好甜﹗

清清地的魚腐炒菜,都好好味喎﹗

新光的必食名物 - 叉燒﹗大頭妹都好鍾意食,所以平時有時我上姑媽屋企食飯,都會買叉燒加料﹗

豉汁帶子蒸豆腐,老人家無牙,食豆腐﹗

點比小朋友的咕嚕肉﹗

5大3小點了 5餸1湯,埋單唔洗 $800,仲要阿旺叫咗啤酒同二伯飲返杯,真是好抵食呢﹗唯一可以挑剔是地方唔夠靚囉﹗不過地方靚就唔係呢個價錢架啦﹗依家香港地,好多時出街食都係比租錢,而唔係比食物﹗

新光酒樓
地址: 鑽石山龍蟠苑商場201號舖

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...