2013年12月24日 星期二

三代同堂去旅行@DAY 2 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』- 上船 + 房間 +第一餐晚餐

2013年11月30日 (星期六)

DAY 2: SANDS - 牛車水 - 酒店 - Marina Bay Cruise Centre - 歌詩達郵輪『維多利亞號』

去到 Marina Bay Cruise Centre,我又出事啦﹗我唔記得唔可以帶食物上船 (其實係無睇),我啲林志源無放入行李,唔可以帶上船,好在 Marina Bay Cruise Centre 有行李寄存,不過要 SGD9/ 日,我要放 5日,即係 SGD45﹗因為 2:00已經開始可以上船,我地 5:30去到,唔洗點排隊,好順利過關啦﹗首先要過 x-ray,之後就是 cruise counter,再之後就是海關,之後就可以上海啦﹗成個過程都唔洗 30分鐘,都算好快啦﹗

一上到船大頭妹就好興奮,本身 PR姐姐留咗 2間露台海景比我地,不過因為安全原因,原來有小朋友係唔可以住露台房,所以就改住海景 4人房,有 2張上下格床,而老爺奶奶住嘅係露台海景房 (好靚架)﹗

我相信好多朋友都會想知個價錢,根據 Costa Cruise嘅官網,我地今次嘅行程: 新加坡 - 布吉島 - 浮羅交怡 - 新加坡,5日4夜嘅郵輪假期由每位 USD659起,海景房就 USD759,露台海景房就 USD879,露台海景套房就 USD1129 (即是大娥 $5140 - 8800/ 位),呢個價錢已經包晒 1日 3餐 (另外仲有下午茶/ 宵夜,我地今次真是增肥之旅,小丸子一返香港當晚,大頭姨姨已經話小丸子成個大隻咗﹗),但就未包機票同酒店 (如果你都想好似我咁早一日到新加坡四圍玩下的話)。不過其實市面旅行社都有包機票﹑酒店﹑郵輪套票嘅 PACKAGE,都是大約 $6000-7000 (未計服務費),當然要睇下你揀咩房間啦﹗最重要是郵輪的部份小朋友去到 18歲以下都是免費 (每 2個大人可帶 1個小朋友),不過如果係旅行社買 PACKAGE就要問清楚小朋友計法啦﹗
 去到 Marina Bay Cruise Centre就有個 Baggage drop off counter,可以放底大型行李,工作人員就會幫你直接送上船架啦﹗


呢個郵輪碼頭應該係新嘅,都無咩商鋪,只係得 1間 money exchange﹑1間 7-11﹑同一間賣電話嘅鋪頭﹗


heheh...有個郵輪模型,個個都去同佢合照呢﹗

之後就過關啦﹗我地 6:00過關,已經無咩人,好快就可以上船啦﹗

同 Costa Victoria嚟個合照先啦﹗大頭妹好好笑,佢有個同學叫 Victoria,佢問我佢係唔係住呢度,又問我咁有冇 Costa Issac (佢個同學仔),同 Costa Alice(佢自己)...我都唔知點答佢,不過就明白點解 Thomas & Friends咁受歡迎,因為乎合小朋友思維﹗

上船啦﹗好開心﹗

上船CHECK IN嘅時候,每個人都會影幅相,因為郵輪公司會派一張有旅客名嘅 COSTA CARD比每一個旅客,佢地會幫旅客保管 PASSPORT,張 COSTA CARD係呢幾日就會代替 PASSPORT同CREDIT CARD (好重要架﹗),之後落船去布吉﹑浮羅交怡,都係用 COSTA CARD就可以,係船上消費都係用佢一take過,好方便架﹗

上船之後第一件事就係做 "逃生演練",行一行條逃生路線﹗

2個小朋友不知幾開心,以為去游水,又係咁吹救生衣個bb﹗

佢見職員企出去教客人著救生衣,佢又行出去...比佢笑c我﹗

首先去參觀爺爺嫲嫲間海景露台房先啦﹗(呢幅係第2朝補影嘅)

有落地大玻璃同露台,真係開揚好多﹗不過有小朋友的話,又真係會危險﹗

有 "雙連房"﹗

一望無際嘅大海﹗

影返張合影先﹗


到我地間 4人房啦﹗有 2張上下格床。

浴室就 2間房都一樣,我估要住到 Suite先會有分別。

起初我有少少擔心船上熱水唔夠 (咁大架郵輪要供水喎),點知啲熱水好正,岩晒我要沖好熱好熱水涼嘅人﹗

Settle down之後就去食我地係船上第一餐嘅晚餐啦﹗船上總共有 4間餐廳,5/F嘅 2間餐廳 - 協奏曲餐廳﹑幻想曲餐廳都是 A LA CARTE。佢地會放餐廳張卡係房門,咁你就會知自己去邊間餐廳﹑食幾多點﹑同坐邊張枱啦﹗另外11/F 就 BUFFET,客人可以自由選擇,去 5/F 一或 11/F食晚餐。12/F 就是 CLUB RESTAURANT 24小時供應美食,不過部份是額外收費嘅﹗唯一要留意係無免費水提供,不過單叫一支 2L 嘅水都係 US$2.95 (大約 $26.5),另外仲有好多唔同水/飲品/ 酒嘅 PACKAGE可以選擇﹗我地都買咗一個 BOYS & GIRLS無酒精飲品嘅 PACKAGE,US$26/ 10杯,即是 $23@,可以揀汽水/ 無酒精 COCKTAIL﹗


每晚都有各式麵包,我地每次一坐低就比一條小丸子,佢就會乖乖地咁坐係度食啦﹗

我地同侍應講我地會 SHARE,佢就係前菜﹑湯﹑意粉類﹑主菜﹑甜品,都大約各點一份﹗船上嘅 MENU每日都會有素食嘅選出,所以食素嘅朋友都唔洗擔心﹗

先睇睇前菜先啦﹗

薑汁豬扒

海鮮沙律,大廚係意大利人,海鮮一定無問題啦﹗

蔬菜蛋餅,呢份係我嘅,好好味呀﹗

佢地有兒童餐﹗大頭妹日日都食到 LAM LAM脷呢﹗

小丸子就更加唔洗講...日日有爺爺嫲嫲 "專人服侍",食到連爺爺嫲嫲都話覺得佢食太多...

睇下小丸子個樣幾 LUM...

又得戚﹗

大頭妹就識自己食啦﹗到小丸子再大啲,都可以自己食 (再戒埋片),我地去旅行就應該輕鬆好多啦﹗

每日都會有 2款湯,通常都係一中一西,西湯就係忌廉湯多,小朋友都可以點湯,所以小丸子每日都有忌廉湯飲呢﹗

薯仔忌廉湯

紅棗鴨湯

呢個就係小朋友餐啦﹗蕃茄意大利麵,都係每日都有供應嘅素菜餐﹗
 

 另外就仲有炸魚薯條/ 炸雞薯條/ 可以點餐牌上嘅意粉/ 主菜都可以﹗小朋友上到郵輪玩幾日,都唔怕無野岩食啦﹗

睇下呢兩個小朋友食得幾開心﹗


茄汁怪人﹗

食完頭盤﹑湯就到麵類啦﹗每日都有 2個麵選擇﹗

今日有蕃茄長通粉﹑海鮮意粉揀﹗

個海鮮意粉好好味,好足料呢﹗

之後到主菜啦﹗其實食完頭盤﹑飲完湯﹑再食埋意粉都好飽架啦﹗

我今日肚痾 (其實係香港出發個日開始痾),所以我叫咗牛扒比自己,我要補充返多啲能量﹗



大頭妹幫爺爺嫲嫲同小丸子影相﹗

最後到甜品,真係已經飽到上心口,不過食甜品又有另一個胃嘛﹗

我個日肚痾唔敢叫雪糕,呢杯係大頭妹架﹗真係好好好好味呀﹗

芝士蛋糕

朱古力蛋糕

芒果 mousse cake

除咗甜品仲可以點生果,幫助消化﹗

hhehe...起初以為係唔係第 1餐先咁豐富,點知原來日日午/ 晚餐都係咁豐富,呢餐第一餐已經係 "輕盈" 一啲﹗之後船長之夜仲有龍蝦食﹗我地話日日咁食法,郵輪之旅變成增肥之旅﹗小丸子返香港肥咗一個圈﹗

如果大家想認識多啲 COSTA CRUISE,可以去佢地嘅網址睇下﹗佢地農曆新年會有香港出發嘅行線架﹗


三代同堂去旅行@DAY 2 - SANDS﹑牛車水﹑ 歌詩達郵輪『維多利亞號』
三代同堂去旅行@DAY 2 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』- 上船 + 房間 +第一餐晚餐
三代同堂去旅行@DAY 3 - 歌詩達郵輪『維多利亞號』設施篇 
三代同堂去旅行@DAY 3 - 船長歡迎晚宴
三代同堂去旅行@DAY 4 - 布吉島

10 則留言:

  1. 咁小丸子之前瘦個啲咪無晒

    回覆刪除
  2. 嘩!估唔到D食物會咁吸引!!! 由其是D甜品~~~~!!!

    回覆刪除
  3. 嘩..果海景露台房超正~
    聖誕快樂呀~

    回覆刪除
  4. 咁收得你地咁價錢,有咁多野食,都抵既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗如果你當餐餐都食 buffet,以依家 buffet嘅價錢,個trip就好抵啦﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...