2016年1月25日 星期一

請新工人姐姐 之 一波多折

唉﹗舊工人姐姐無啦啦走咗,原來都未算最黑,請新工人姐姐,一樣咁多波折,我覺得我可以出返本短篇小說。

11月9日  請新工人
先講講工人 background,菲律賓,34歲,有 2個小朋友,老公唔見咗人。之前是香港做咗 4年半同一個僱主,九龍塘豪宅,有自己房,有 food allowance,仲有多 $1000人工,即是 total $6000,已經做到第3張約,但話僱主忽然養狗,佢驚狗所以要辭職。其實差少少就攞到 long service 架喎?﹗仲有我地只是比最低工資,又無自己房,都肯做?﹗不過我無考究啦﹗

當時 agent 話預 12月21日到 (冬至),聖誕節前可以上班。

12月21日  當然未到

12月23日  打去問 agent,agent 話係入境處追緊,話希望放假前批,咁有望假期可以到。

12月24日  入境處都是未批,agent話要等到 12月28日。

12月28日  入境處都是未批,agent話聽日應該ok。

12月29日
agent話入境處批咗,即日 DHL visa 過去比工人,希望 12月31日前收到,book咗 12月31日/ 1月1日/ 1月2日的機位,就如果1月1日上到機,2個囡假期完結前都叫到啦﹗可惜最後工人姐姐 1月4日先收到份 DHL,之後話無機位,要1月9日先有位,即日做 body check,有望 1月10日上班。

1月9日
工人姐姐班機 delay咗,做唔到 body check,1月10日又星期日又做唔到,最後要 1月11日先做 body check,1月12日會有 report,一切ok就可以上班。

1月12日
工人姐姐 body check report 有問題,佢有亞米巴迴蟲,要睇醫生,醫生話小問題,不過要通報衛生署,之後衛生署話第2日去再去 check,所以工人仍然未可以上班。

1月13日
工人姐姐去衛生署 check,話無問題,不過衛生署要佢入院,話要住 2日。

1月15日
話報告未出晒,無得出院,星期六﹑日冇報告/ 醫生,都應該無得出院,即是最快星期一。嘩?﹗我生大頭好都是住 4日,因為我凌晨生,要住到第4日,先夠 3日,否則 3日出得院。我生小丸子,有妊娠毒血,之後要 check 住血壓,先住咗 5日。依家唔知衛生署 check 咩要住 4日,唔係話床位好緊張?﹗

1月18日
以為工人出得院,原來話今日先出埋最後一份報告,所以要聽日先出得院﹗

1月19日
聽聞工人出咗院啦﹗agent 話去入境署整 working visa,但入境署話未收到衛生署的 approval document,所以唔批,等到晚上 10:00,agent 話佢都仲係入境處,阿旺留 message叫佢夜少少覆都無問題,結果都是無覆。

1月20日
一整日等消息。我打去入境處問,打去 hotline 留電話,到今日 (1月22) 都未回覆。agent的回覆是原來之前溝通問題,衛生署是要觀察個工人到星期五 (下?又要等多幾日?﹗)

1月21日
問 agent 攞姐姐入境處﹑入院 record,只是收到工人 visa 的 copy (但只是 agent 的 copy,是一張未貼上 passport 的 visa,可能係寄比工人前影的),因為有晒 number,我又再打去入境處問,因為 agent 話工人已出院,係九龍灣入境處 (扣留),我打去 hotline 問,hotline 話九龍灣係處理有問題的工人姐姐,有病的姐姐應該要係醫院, 叫我打去九龍灣問下有冇呢個人。

九龍灣話佢地個邊冇地方比人住,叫我問 agent 個工人係邊?﹗另有比咗外傭組電話我,叫我打去問,個答案好恐怖﹗﹗﹗

外傭組話工人姐姐仲未用個工人visa,但唔可以話比我知佢有冇入境,只是話工人visa 係未用,一般一入境就用咗架啦﹗但佢又補充一句,佢可以以旅客身份入境架,不過唔知佢點解釋之嘛﹗總之就唔可以話我知佢有冇入境啦﹗(咁係唔係 agent 呃我地呢?﹗個工人從來未嚟過香港?﹗玩咗我地 2個幾星期?﹗)

阿旺再打去九龍灣問,第一個職員話可以幫佢 check 下到底有冇呢個人,叫佢 10分鐘後再打去,10分鐘後打去冇人聽,lunch time後再打去,另一個職員話唔可以 check係私隱,阿旺問點先可以搵到個工人,佢仲叫阿旺報警。OH...咁點解 hotline 同第一個職員都話可以 check 呢?﹗政府部門...真是...不知所謂﹗﹗﹗

咁...其實個工人有冇入過境?﹗叫阿旺問清楚個 agent,個 agent 呢時又話 check到個工人真是用旅客身份入境,但唔知原因﹗到底是 agent 呃我地?﹗一或成件事真是咁離譜?﹗

待續...



































7 則留言:

  1. 其實我覺得你agent 好有問題 問清楚啦

    我10中 請個overseas 12月中 到左
    同埋 佢驗到個工人身體有事 係唔係應該提議換個個工人呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地 11月頭請...其實我覺得個agent真是好無良,明知我地要湊小朋友,唔得咪唔得囉,唔洗呃得地吖﹗

      刪除
  2. 做戲咩? 似騙案喎! 個AGENT 好有問題囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早都話佢有問題...係我老公信佢朋友啫﹗

      刪除
  3. 你agent好有問題,是否以前一直用開?另外,你見过呢個工人未?在香港面对面 interview过? 容我直言,你工人之前個background咁好,為何欠半年都不做,冇哂長期服務金喎?真係為怕狗?有冇和前顧主傾过?唉!工人既麻煩事,真是一大堆,希望你快啲解決!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真是好奇怪,不過visa係真既,我打過去入境處問,但就算個工人之後唔到,都唔明點解個agent要講咁多大話﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...