2016年4月21日 星期四

產品試用【滴露金裝沐浴露】


最近收到 SHE.COM 送來的【滴露金裝沐浴露】,就快到夏天,我地會有多啲戶外活動,流汗又多啲,用滴露金裝沐浴露就岩晒啦﹗據講呢款全新滴露金裝沐浴露革命性柔金配方,可以全面保護肌膚原質感,小朋友都岩用,而且仲有100%更佳防菌,幫助對抗皮膚感染﹑呼吸道感染(流感)﹑腸胃炎(如沙門氏菌和大腸桿菌)﹗

我試咗滴露金裝溫和修護沐浴露,我覺得幾岩想要有滴露防菌功能,但唔喜歡滴露味道的人,呢款滴露金裝溫和修護沐浴露既味道是蜜糖味,就似我地用開的 DETTOL 蜜糖泡沫殺菌潔手液,有啲花香味,如果男士就可以試下滴露金裝清爽保護沐浴露,味道都幾清新﹗

大頭妹同小丸子話呢 2支滴露金裝溫和修護沐浴露 (黃色),同滴露金裝清爽保護沐浴露 (綠色),好似 "玩轉腦朋友" JOY DISGUST

依家大個女,試沐浴露唔可以再 "美人出浴" 啦﹗


試係手比大家睇下啦﹗


大頭妹話好緊張,想知係唔係真係有金粉係入面﹗


嘩,唧出嚟真是有金粉架﹗閃令令好靚呢﹗


變咗我隻手,因為大頭妹習慣一起泡就沖水,我影唔切相。味道就似我地用開的 DETTOL 蜜糖泡沫殺菌潔手液﹗

呢個小丸子成日無時停,又大汗,又鍾意摸地下玩,我要用滴露金裝沐浴露100%更佳防菌對付佢﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...