2016年4月22日 星期五

小丸子第一堂學器班【兒童流行鼓班】


小丸子一直都好想學樂器,可能佢見大頭妹有得學鋼琴,佢無得學啦﹗自細好多野都比佢 2個一齊學,唯獨學器,覺得有難度﹗一來小丸子坐唔定,二來小丸子無好似大頭妹一樣,由細開始上音樂班,無一定的音樂基礎。

今次帶小丸子去柏斯試一堂 30分鐘的【兒童流行鼓班】,我覺得可以睇下到底佢可以開始學樂器未?﹗第一堂主要是學拍子,老師話年紀小的小朋友學打鼓,一開始可以唔學睇譜,只是學簡單的拍子,初步掌握節奏同基本技巧,例如握鼓棍的手勢。我見開頭 10-15分鐘,小丸子表現好好,叫小丸子拍手數拍子﹑用鼓棍打一個鼓,老師仲讚小丸子數拍子數得準﹗過咗 15分鐘,小丸子的專注力有限,而且增加難度打 2個鼓,佢開始亂,之後同老師傾返,原來打鼓好需要專注力,同樣都可以訓練小朋友專注力﹗

未上堂前,佢知有得去柏斯上堂好開心呀﹗因為我之前一直同佢講,要佢手冊全部都 TICK 先有得學樂器 (就是差守規則同專心),其實依家都未達標,明明上學期尾已經成功咗2-3個星期,點知下學期退步咗﹗

佢仲自己執袋,帶晒屋企袋到出街既樂器去上堂﹗

大頭妹都係係呢度學琴,之前都行過下屋企附近的音樂室,覺得呢度環境唔錯,就揀咗呢度啦﹗

小丸子其實都好熟架啦﹗個個星期都陪家姐上堂﹗

原來學打鼓要帶耳塞,因為鼓聲好大聲﹗

小丸子一坐低已經好興奮啦﹗睇下佢個古惑樣﹗

朋友問點解比小丸子學打鼓,好似好男仔,我就純粹因為覺得樂器之中,打鼓比較易上手,小丸子無音樂底子,一下子學鋼琴/ 小提琴會仲難,我依家考慮比佢暑假上返個音樂班,佢的確需要靜態少少的興趣班﹗佢真是連上芭蕾舞都比同學投訴佢上堂時走來走去。

真是估唔到原來兒童流行鼓班用既鼓係咁專業,老師上堂仲會用埋電子結他一齊打拍子﹗

上完堂唔捨得走,我都唔明大頭妹,返到屋企又唔願練琴,去到琴行就唔捨得走。

兒童流行鼓班的結構比較簡單,分初﹑中﹑高 3級,每級 12堂,學晒大約 1年,岩比小朋友試下適唔適合學樂器﹗

柏斯音樂藝術學院: www.parsonsmc.com.hk








沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...