2016年4月27日 星期三

醫療保險那些事

因為需要,最近又開始上網搵醫療保險的資料,記得我初出社會做事,第一件事就是幫自己買一份樣樣保障都有少少的保險,人壽﹑意外﹑儲蓄﹑醫療都有齊,覺得要為自己的人生負責,好好計劃以備不時之需。如果自己有咩三長兩短,屋企人都有保障!



初時我對保險認識不多,諗住有份公司Medical就 Cut 咗自己份醫療保險,我覺得簡直是我人生做得最錯嘅事之一,份工唔係做一世架嘛﹗後來了解多咗,先知醫療保險越後生買越平 (所以大頭妹小丸子一出世就買咗),轉工之後,無深入研究過,就急急忙忙又再買另一份醫療保險,包啲咩唔啲包咩都無認真睇過,覺得買咗先好似安心啲﹗不過,因為依家份醫療保險未必保證續保,如果索償過更有可能會加保費,所以我想襯仲後生,搵過另一份醫療保險,到時年紀大先轉,保費一定貴啲,而且醫療費用又不停加﹗

其實買任何保險都是買個安心,絕對唔希望成日要CLAIM﹗尤其依家醫療開支高昂,萬一有咩事,對我地呢啲流動現金唔多的人來講,隨時失預算。依家自己有兩個小朋友,考慮嘅地方同以前唔同,我地呢代為人父母,唔諗住老來要靠仔女養,亦唔想自己成為仔女嘅包袱,有多餘錢都想留比小朋友將來讀書用﹗依家每個月供幾百,好過到時忽然要拎一大舊錢出嚟,雖然供咗無CLAIM就好似白交保費,但個個都想身體健康,唔通為咗個幾百蚊想自己病咩?﹗身體健康最重要,好彩我地一家大細都好健康,除咗生大頭妹小丸子個時,我都無入過醫院﹗


暫時睇咗不同嘅保險計劃,我覺得除佐保障額要足夠,保障範圍最好有針對性,根據同年齡和需要嘅人仕設。當然我都會計下Budget,有啲醫療保險計劃會提供無索償折扣優惠即係話如果今年無CLAIM續保時就可以有保費折扣,而且仲會因為索償記錄而加收保費另外,年紀越大就越需要有醫療保險,我睇返我依家個份醫療保單原來去到 74歲咋,如果到 75歲先再買另一份就一定好貴,所以,醫療保險計劃最好可以提供終身續保,咁就真正安心喇!

依家醫療保險保障範圍雖然好多都大同小異,至於價錢方便,講白啲就是買得多賠得多,保費貴啲,保障額就高啲,但當然最緊要考慮自身需要啦﹗譬如話如果自己仲後生嘅,可以相對買低啲保障額,畢竟年輕人身壯力健嘛;但如果年紀開始大,就有需要份保障全面同保障額大啲嘅保險啦
保險分分鐘跟足自己一,除佐保障要適合自己,其他配套服務其實都好緊要!好多時候要計自己份保單可以CoverClaim到幾多都好複雜,搞到頭都大。最近上網睇資料,就見到一個至醒醫claim專線嘅服務真係不錯,有專人在入院前先計算好可賠償金額,心中有數就唔怕出院時失預算之餘,仲可以「出院免找數」添!

保險畢竟只是額外保障,愉快幸福生活,多啲做運動,Keep住身體健康先至係最重要!咁先可以見證兩個女成長每一個重要時刻。

希望我地一家大細日日都開開心心、健健康康!

大家 like 咗我地 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...