2016年4月26日 星期二

團購晚餐 The News Room Diner@20160410

一早1月份買的團購,原先打算新工人姐姐到同阿旺2人世界,點知...人算不如天算,3月尾先等到新工人姐姐,張groupon又4月中又到,阿旺星期一二要返學,大頭妹星期四五晚上要學琴同畫畫。得返星期三,但其實大頭妹平日都幾多功課,我唔返屋企,佢又唔會自己做,所以二人世界無望,問咗餐廳如果得一張groupon,帶小朋友可否另外點餐,餐廳話無問題,最後訂了星期日一家人去食啦!

其實呢間團購都食過好多次,不過佢期期都有少少唔同。大頭姨姨食咗話覺得今期弱少少,我覺得都ok啦!Groupon 價連埋加一大約 $300/ 2位,是抵食既!

凱薩沙律,都幾好味呀,個汁唔錯,芝士都足。大頭姨姨就係話前一次有煙三文魚,今次弱咗。

青豆湯,我覺得湯一向都是弱項,無咩味,不過賣相都唔錯。

每次都是點同一個主菜!西冷牛扒!今次阿旺個塊唔得,好多筋,但我個塊好正。

阿旺...的冧女技術...氹到小丸子好開心﹗

點比 2個囡食的 fish & chips,唔知係唔係因為唔係團購餐,要等好耐,我地主菜都上埋都未到,2個囡開始唔耐麻,最後食到一半,2個都訓咗﹗

最後上埋甜品,是凍蘋果批,味道都 ok,不過對我嚟講唔夠上 2次的蛋糕吸引。

都係個句,再有團購的話都會再去食,原價 $600/ 2位,就唔會考慮啦﹗

The News Room Diner
地址: 鰂魚涌糖廠街33號太古坊
電話: 2562 3444
營業時間: 星期一至五: 7:30 - 00:00,星期六及日:10:00 - 00:00 
openrice: http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E9%B0%82%E9%AD%9A%E6%B6%8C-the-news-room-diner/52059

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...