2016年4月30日 星期六

大頭妹開始上【公文中】(5歲10個月)

 

最近幫大頭妹報咗上『公文中』,即是 KUMON,不過通常人去 KUMON 上數學,我地就去上中文,眼見大頭妹的中文程度上小學會有一定問題,所以襯 K3下學期,想幫佢打定底,問過身邊的朋友邊度上中文好,教小學中文的朋友推薦公文中,所以我就去了解下啦﹗

其實之前成日聽公文好多功課,所以有少少擔心,見朋友的小朋友上數學,真是不停做不停做,依家已經多功課,我唔想再加重大頭妹的 WORKLOAD,去了解過,中文個模式又唔同,都是每日有功課架啦 (公文的特色嘛),不過中文一開始是『聽』同『讀』,唔洗寫字,5A 係學讀音先 (最低班),之後 4A 就開始學『拼音』,即是 BO PO MO FO 個啲,其實大頭妹學校的有教過,佢之前讀國際班嘛,依家幼稚園都有普通話堂,不過大頭妹的小學是普教中,所以普通話老師都有講過幼稚園一星期一堂的普通話字必足夠。

報名之前其實家長要聽講座,小朋友要再做一個評估,睇下由邊個 LEVEL 開始學,大頭妹做完都是要由最低 LEVEL 開始學,我覺得都可以,當打好個底,雖然依家要由: 手﹑口﹑腳個啲讀起,令我想比埋小丸子一齊上...不過做評估之後好意外,老師話大頭妹有時唔太理解問題,所以有啲問題唔識答,但是拼音方面就幾好,問咗我幾次佢真是無出去學過普通話?﹗佢話好少年紀咁細就識咁多拼音,聲母識晒,係韻母差少少,呵呵呵...即是學校教得好囉...所以老師話就算由最低學起,應該都可以好快升班。


暫時都是聽 CD ,所以都算輕鬆﹗一邊聽一邊睇,都希望可以認多啲生字啦﹗

小丸子有時都會聽埋一份﹗


為咗增加動力,每次大頭妹聽 CD,我都會幫佢按摩架,佢最鍾意按摩腳。

大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...