2016年4月5日 星期二

一家四口遊澳門【新濠影滙酒店+ 華納滿Fun童樂園+ 魔幻間 + 影滙之星】@20160319

2016年 3月19日 (星期六)

今日一家四口去澳門,遇上超級大霧,原先要坐 12:30的船,結果要 13:30先開船,最後要 3:00才到澳門,好彩上船前去買咗少少零食,之後一上船小丸子就訓,落船就起身,全程無咩扭計,大頭妹就如常地,唔會扭計。

近年澳門幾乎每隔幾個月就有新酒店落成,今次我地去的就是上年 10月新開幕的【新濠影滙】,新濠天地其下走高檔路線,新濠影滙有分『巨星滙』同『明星滙』, 巨星滙全部都是套房,同埋有部份設施是只供巨星滙的主客使用,就好似我地第 2日用的室內恆溫泳池。

先帶大家睇下間房先啦﹗住慣澳門的 5星級酒店,去到日本的蚊形酒店房真是好慘﹗

洗手間超級無敵大﹗有企缸和浴缸,雙洗手盤,仲有化妝枱﹗


有 Nespresso 機﹗

不同種類的茶包,我好鍾意個日式鑄鐵茶壺囉﹗

settle down 之後就出發去【華納滿Fun童樂園】啦﹗因為 7:00pm就收,5:00pm前要入場,限玩 2小時,$200/ 包一大一小入場任玩,仲送一杯雪糕。

最受小朋友歡迎既一定是揸電動車,我地個日就唔洗點排隊,我地都玩咗 3次﹗

大頭妹大個囡啦,都控制得幾好﹗小丸子...就好似專登四圍撞下?﹗定真是唔識揸?﹗我真是唔知啦﹗

之後見到賓尼兔,即刻排隊影相﹗


呢個大頭妹唔敢玩啦﹗問咗佢幾次都唔玩﹗

呢個類似迪士尼巴斯光年個遊戲咁,坐住架車入去射怪獸,佢特別之處是 3D的,要戴 3D眼鏡,入面大約都有 8個場境,都是華納卡通做背景,都幾得意﹗因為 3D 效果,我見啲野飛埋嚟既時候,小丸子會攬住個頭﹗

小丸子最愛玩大頭妹唔敢玩的跳樓機﹗

玩咗幾個 GAME,抖一抖去食雪糕,入場劵仲有張 7折 coupon,阿旺叫咗個 fish & chips,同埋可樂﹗

都唔錯﹗

見到其他小朋友食綿花糖又話要食,不過都唔貴,只是$15﹗

呢度其實都有得比人包場開生日會,所以都有好多生日蛋糕款,仲好靚﹗


小丸子玩到唔肯走,我同大頭妹去行下對面的 WARNER BROS. STUDIO STORE﹗


依家大個囡,鍾意跟我去 shopping﹗

食完晚飯去睇 【魔幻間】,真是好精彩﹗我第一次現埸睇咁大型的 magic show...真是好不可思異﹗

第2日一早起身去食早餐,食完再游水﹗
 

有救生衣借,最細去到小丸子的 size 都有﹗


游完水﹑沖完涼剛好 11:00 check out﹗再去玩【影滙之星 Golden Reel】

咁大霧之下玩,又別有一番風味,大頭妹問我,我地係咪上太空﹗

一邊望市境,一邊望返酒店的游泳池﹗

坐完落去睇返上去【影滙之星】﹗

點解我笑得咁開心?!睇埋阿旺就知道!

我話我一定要影返佢!因為佢寸我,我最初叫佢叫人幫我地一家影,佢話點叫人訓地幫你影呀﹗

其實花園中間都有個靚位影返麼天輪既,唔洗訓係地都影到囉!

之後去食 lunch 啦﹗


食完 lunch本來想出去官也街行下,但見天色唔太好,都係留返係酒店玩下啦﹗Studio City 都算多 shuttle bus 去唔同的地方﹗

四圍影下相﹗





華納滿Fun童樂園豐盛自助早餐

「水舞間」驚喜優惠
只要購買指定「水舞間」門票,即可獲得免費享用新濠影滙「星滙餐廳」自助午餐或其他飲食娛樂優惠。

驚世娛樂餐飲雙享優惠
-          由即日起至415日,憑即日娛樂門票,於新濠影滙指定餐廳可專享7折餐飲優惠
-          於新濠影滙、新濠天地或新濠鋒餐廳惠顧滿澳門幣$200,即可享娛樂門票8折優惠
-          憑即日娛樂門票,於派馳可享免費入場優惠


大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...